Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: با هدف توسعه و عمران شهری، نخستین صندوق بورس شهرداری‌های کشور در این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، میثم کرمانی امروز  در نشست هم اندیشی شهرداران غرب خراسان رضوی در سبزوار افزود: با توجه به محدود بودن منابع مالی شهرداری‌ها بهره‌گیری از ظرفیت بورس به اجرای سریعتر طرح‌های سرمایه‌گذاری این سازمان کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری بین سازمان همیاری شهرداری‌های استان و انجمن توسعه سرمایه‌گذاری و عمران خراسان رضوی ادامه داد: تامین کالا، تجهیزات و مصالح ساختمانی، فروش اینترنتی محصولات شهرهای کوچک و روستاها برخی از مفاد این تفاهمنامه مشترک است.
کرمانی گفت: طرح تجمیع منابع بانکی، استاندارد سازی تجهیزات فضاهای سبز، هوشمندسازی و یکپارچه سازی حوزه خدمات شهری در حوزه انفورماتیک و طرح جامع ماشین‌آلات شهرداری‌ها از سایر مفاد این تفاهمنامه است.  
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی افزود: یکی از رویکردهای این سازمان استفاده از توان بخش خصوصی، شناسایی و جذب سرمایه‌گذار در طرح‌های عمرانی است.
شهردار سبزوار نیز در این مراسم گفت: یکی از طرح‌های زیربنایی امسال شهرداری آغاز عملیات اجرایی مرحله نخست جاده کمربندی ضلع غربی سبزوار با نام "بزرگراه ابریشم" در مسیر شمال غرب این شهر است.
سیدعلی کوشکی افزود: این طرح ۲.۷ کیلومتر طول دارد و اعتبار اجرای این طرح ۲۸۰ میلیارد ریال است که برای ساخت آن ۵۰ هزار مترمربع زمین تملک شده است.  
وی ادامه داد: جاده کمربندی سبزوار در مسیر حاشیه شرق - شمال - غرب این شهر با طول ۱۰ کیلومتر طی چهار مرحله اجرا و کامل می‌شود که ۲ مرحله آن هم‌اکنون زیر بار ترافیک است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صندوق بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اردیبهشت‌

در این بسته خبری از راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا در قم تا پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی تهران اردیبهشت امضا می‌شود و معضل بزرگ تبریز در دفع زباله را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

از عملی نشدن وعده تأمین تاکسی تا ضرورت فرهنگ سازی در بیلبوردها در تهران

علی اصغر قائمی، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملی نشدن وعده‌ها در مورد تأمین تاکسی‌های جدید اعم از ون و سواری برقی در پایتخت، گفت: امروز برخلاف وعده‌های داده شده، به جای توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در حال توقف نوسازی این ناوگان هستیم.

یکی از معابر اصلی پردیس به نام سپاه پاسداران نام‌گذاری شد

رضا کارخانه، شهردار پردیس اعلام کرد: به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از معابر اصلی شهر به نام سپاه نام گذاری شد.

ساخت یادمان آرامگاه استاد حمید سبزواری آغاز شد

میثم حسین آبادی، شهردار سبزوار گفت: عملیات ساخت یادمان استاد حمید سبزواری، پس از تأیید و تصویب طرح در انجمن مفاخر ایران، توسط خادمان مردم در سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار آغاز شد.

اختصاص نداشتن امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد

سعید کردیان، عضو شورای اسلامی شهر بروجن گفت: عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی از طریق فدراسیون همگانی به هیأت‌ها موجب نارضایتی‌های مردمی شده است.

پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی تهران اردیبهشت امضا می‌شود

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از امضای پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی طی ماه جاری خبر داد.

معضل بزرگ تبریز نبود زمان مشخص برای دفع زباله است

حبیبه هراتی، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز گفت: معضل بزرگ تبریز در زمینه دفع زباله، عدم وجود زمان مشخص برای دفع زباله از سوی شهروندان است.

اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

مهدی یعقوبی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد برای کمک به مناطق سیل زده کنارک استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا در قم

علی مؤمن حجازی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: پنج ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود.

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تبریز تا پایان نیمه نخست امسال

یعقوب هوشیار، آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان اینکه اجرای طرح ناحیه محوری موجب تسریع در حل مشکلات محله‌ای می‌شود، گفت: شهرداری امسال اهتمام ویژه‌ای در بهبود سرانه‌های خدماتی فرهنگی محلات الحاقی همچون خلجان دارد.

کد خبر 746620

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اردیبهشت‌
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد
  • بیش از ۲۲۹ هزار کشاورز خراسان رضوی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان