Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانی اینفانتینو در گفت‌وگو با تارنمای رسمی فیفا اظهار داشت: سال هیجان انگیزی بود؛. اگر انتخاب یک نام برای هر سال اجباری بود، آن را «سال زنان» می‌نامیدم بخاطر تمام چیزی که جام جهانی زنان برای فوتبال زنان به ارمغان آورد؛ علاوه بر این، بابت تمام گام‌های رو به جلویی که در خصوص تساوی و عدم تبعیض مابین زنان و مردان و همچنین نقش زنان در جامعه برداشته شد، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موفقیت فوق العاده جام جهانی زنان که بیش از یک میلیارد بیننده تلویزیونی داشت، موجب ارائه پیشنهادهایی زیادی در خصوص فوتبال زنان شد که برخی از آنها همین حالا اجرایی شده و برخی دیگر مورد تایید قرار گرفته است. ضمن اینکه نوئل لوگرائه رییس فدراسیون فوتبال فرانسه پیشنهاد داد که جام جهانی زنان هر ۲ سال یک بار برگزار شود. این ایده‌ای است که بادی بیشتر در مورد آن بررسی صورت گیرد به ویزژه با توجه به اینکه پیشرفت فوتبال زنان همچنان یکی از اولویت‌های اصلی فیفا محسوب می‌شود به طوری که سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری برای چهار سال آینده در نظر گرفته شده است.

اینفانتینو در ادامه تاکید کرد: امسال نه تنها سال تحول و دگرگونی در زمین بازی بود بلکه تحولاتی خارج از آن نیز به وجود آمد برای مثال ایران. برای نخستین بار در یک بازی رسمی زنان اجازه حضور در یک ورزشگاه فوتبال را در تهران به دست آوردند. یک نقطه عطف؛ گامی مهم بعد از مذاکرات و بحث‌های فراوان، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و اتفاقات زیادی در راه است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اینفانتینو زنان در ورزشگاه ایران فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی، اورتون با نتیجه 4-0 منچستریونایتد را شکست داد، به همین مناسبت صفحه رسمی لیگ برتر انگلیس این ویدیو را منتشر کرده است.

دانلود (11.9MB)

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای (فیلم)
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت