Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: اعتبارات طرح اشتغال مناطق محروم روستایی کشور در سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد امید بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال که با حضور مسؤولان محلی در فرمانداری خلخال تشکیل شد، اظهار کرد: اعتبارات طرح اشتغال مناطق محروم روستایی کشور در سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اقدامات انجام شده در خلخال در حوزه روستایی و اشتغال را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حق خلخال آن‌طور که باید، ادا نشده است و نیازمند توسعه بیش‌تر در حوزه‌های مختف است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به اینکه خدمات زیادی در روستاهای کشور در حوزه گازرسانی، برق‌رسانی و حوزه ارتباطات انجام شده است، تصریح کرد: علی‌رغم انجام بیش‌ترین خدمات در حوزه روستایی در مواردی شاهد کاهش جمعیت در روستاها هستیم که باید زیرساخت‌های روستایی تقویت شود و برای جلوگیری از مهاجرت باید ثروت به روستاها گسیل داده شود که این به همت مسؤولان بستگی دارد.

وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار اردبیل در خصوص مشکلات حوزه روستاها، گردشگری، تولید و بوم‌گردی در روستاها اذعان داشت: شهرستان خلخال ظرفیت عالی و بی‌نظیر در حوزه گردشگری، بوم‌گردی و تولیدات روستایی دارد که نیازمند حمایت است.

نماینده ویژه رئیس جمهور بیان کرد: طرح مناطق محروم کشور در دست بررسی و تجدید نظر است و خواسته‌های اولویت‌دار مسؤولان خلخال حتما با نگاه ویژه‌ای در این تجدید نظر اعمال خواهد شد.

وی در خصوص حمایت از اشتغال روستایی از افزایش سهم شهرستان خلخال خبر داد و گفت: تونل گردنه الماس در جاده خلخال به اسالم از اولویت‌های مطالبات مردمی در سفر ریاست جمهوری بوده و قطعا با جدیت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/3463/631

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه روستایی اشتغال مناطق محروم توسعه خلخال الماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به انجام رسیده است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستاهای استان نیازمند تأمین و جاگذاری تعداد ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

وی افزود: مأموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، با جِدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ پروژه آب روستایی، ساخت تعداد ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

کد خبر 6085501

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند