Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام کریمی با بیان اینکه سقف وام‌ها در سال جاری از ۱۵ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش‌یافته، افزود: از تعداد وام‌های تخصیص یافته در سال جاری ۵ هزار  و ۸۹۸ فقره به ارزش ۱۰۴ میلیارد و ۴۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به استان‌های سیل‌زده پرداخت شده است که شامل استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، گلستان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی با اشاره به فعالیت صندوق قرض‌الحسنه شاهد در فضای مجازی خاطرنشان کرد: آخرین اخبار و فعالیت های این مجموعه در وب سایت صندوق به نشانی www.sandoq-shahed.ir برای عموم در دسترس بوده و کانال اطلاع رسانی آن نیز به نشانی sandoq_shahed@  قابل بهره برداری می باشد و فعالیت هرگونه سایت یا کانال با عناوین مشابه هیچ ارتباطی به این صندوق ندارد.
شایان ذکر است صندوق قرض الحسنه شاهد در تاریخ ۱۱/۱۲/۱۳۷۶ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده و فعالیت های خود را با مجوز رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شماره ۴۱۱۴۵۸ مورخه ۱۷/۱۱/۱۳۹۷ پیش می برد. ضمن اینکه لوگوی این مجموعه در اداره ثبت مالکیت معنوی نیز به ثبت رسیده است.

ارائه گزارش عملکرد صندوق در ۵ ماهه اول سال ٩٨

به نقل از صندوق قرض الحسنه شاهد، ‌ پیش از این اسلام کریمی در دومین جلسه هیات امنای صندوق قرض‌الحسنه شاهد در سال ١٣٩٨ به ارائه گزارش عملکرد صندوق در ۵ ماهه اول سال ٩٨ در خصوص میزان تسهیلات ارائه شده به اعضا و ایثارگران سیل زده، اخذ وضعیت مطلوب از حسابرس قانونی و نتایج نظرسنجی برگزار شده از اعضا پرداخت.
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد در خصوص تعداد و مبلغ تسهیلات پرداختی از طریق این صندوق از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا ۳۱ مردادماه گفت: در این مدت ۴۵ هزار وام به ایثارگران پرداخت شده که جمع این تسهیلات بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان است.

پرداخت بیش از ۱۷۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام به ایثارگران استان‌های سیل زده در ۵ ماه ابتدای سال
وی با اشاره به پرداخت بیش از ۱۷۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام به ایثارگران استان‌های سیل زده در سال ۱۳۹۸ گفت: این تسهیلات به ایثارگران استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی پرداخت شده است.

به دلیل سیل های ابتدای سال در استان های لرستان، گلستان، مازندران، خوزستان و ایلام خسارت های فراوانی به واحدهای مسکونی وارد شده که برخی از این واحدها ۱۰۰ درصد تخریب شده، برخی روستاها به طور کامل زیر آب رفته است و ۷۰ نفر در جریان سیل جان خود را از دست دادند. بر اساس پیش بینی های انجام شده ممکن است بیش از دو هزار یا ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار متاثر از سیل شده باشند که برآورد خسارت ریالی آن ۶۵ میلیارد تومان می تواند باشد. بیش از هزار میلیارد ریال وام به ایثارگران در هفت استان سیل‌زده پرداخت شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایثار و شهادت وام قرض الحسنه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت وام قرض الحسنه ایثار و شهادت وام قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد