Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی و مدیران بیمارستان امید افزود: انجام معاینه‌های دوره‌ای و ویزیت رایگان این قشر و افراد خانواده آنان از جمله اقدامات در نظر گرفته شده در قالب این تفاهم‌نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اجرای طرح ارتقای سلامت رانندگان از جمله اهداف برنامه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی است که در راستای تحقق این امر، همکاری بیمارستان امید بسیار حائز اهمیت بوده‌است.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح، جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفری در آذربایجان‌غربی از خدمات عمومی بیمارستان امید برخوردار می‌شوند که این امر نقش بسزایی در غربالگری فعالان عرصه حمل و نقل، پیشگیری از بیماری‌ها و درمان به‌موقع این قشر خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در راستای این تفاهم‌نامه، ظرفیت اتوبوس‌های بین شهری و پایانه‌های مرزی در راستای زمینه‌سازی برای مشارکت در اقدامات خیرخواهانه انجمن امید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیمارستان خیریه امید یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی آذربایجان‌غربی است که در سال ۱۳۹۶ به همت انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان‌غربی و خیّران نیک‌اندیش راه‌اندازی شد.

خدمات بیمارستان امید تنها به بیماران مبتلا به سرطان ختم نمی‌شود و عموم مردم می‌توانند از خدمات تشخیصی و درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها راهداری آذربایجان غربی بیمارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری آذربایجان غربی بیمارستان راهداری آذربایجان غربی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی از مراجعه ۳۷۰۰ بیمار به این مرکز از بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد.

سیدرامین مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی به عنوان بزرگترین بیمارستان شمال استان اصفهان در سال ۱۳۶۹ تأسیس شده که با ۶۰۰ تخت فعال و دارا بودن ۱۶۹ پزشک متخصص و فوق تخصص گوارش، نوزادان، قلب، روماتولوژی، طب اورژانس، بیهوشی، داخلی، زنان و زایمان، جراح عمومی، اطفال، قلب و عروق، ارتوپدی، مغز و اعصاب، عفونی، کلیه و مجاری ادراری، رادیولوژی و آزمایشگاه و شش پزشک عمومی، در حال خدمت‌رسانی به بیماران در ۲۶ بخش بستری و درمانگاه فوق تخصصی به حجم بالایی از بیماران و مراجعان، خدمات درمانی سرپایی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی نیز همانند دیگر مراکز ارائه خدمات سلامت در ایام تعطیلات نوروز فعال است، افزود: در این ایام، تمام خدمات پاراکلینیک شامل ام‌آر آی، سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایشگاه در بیمارستان شهید بهشتی ارائه می‌شود.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی تصریح کرد: از بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین سال جاری، ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان مراجعه کردند که بیش از ۳ هزار بیمار به صورت سرپایی درمان شدند و بیش از ۷۰۰ بیمار نیاز به بستری در این مرکز درمانی داشتند و در این بازه زمانی، خدمت نیز به بیماران ارائه شده است.

مدنی با بیان اینکه در ایام تعطیلات تمام اعمالی جراحی در این مرکز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در بازه زمانی مذکور، ۱۷۸ عمل جراحی در این مرکز انجام شده است.

کد خبر 739285

دیگر خبرها

  • اسرائیل به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان در غزه را از ارائه خدمات خارج کرده است
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد
  • ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز
  • ۵۴۰۰۰ نفر به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند
  • مراجعه بیش از ۵۴ هزار نفر به بیمارستان‌های دانشگاهی خوزستان 
  • مراجعه ۵۴ هزار نفر به بیمارستان‌های دانشگاهی خوزستان