Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع فرودگاهی و رهگیری خطوط پروازی اعلام کردند که شرکت هواپیماسازی ایرباس فرانسه طی سال 2019 معادل 863 فروند هواپیمای مسافربری تولید کرده و توانسته عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده هواپیما در جهان را از بوئینگ آمریکا بگیرد.

اخبار اقتصادی- یکی از مشکلات بوئینگ در رقابت با ایرباس، بحران زمین‌گیر ماندن هواپیماهای 737 مکس در سال 2019 بود که در کنار کاهش سفارشات، تحویل این هواپیماها به مشتریان را نیز با مشکل مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در حالی که هواپیماساز آمریکایی تلاش کرد تا موضوع زمین‌گیر بودن و ایمنی هواپیماهای 737 را در همان سال 2019 جمع و جور کند اما این بحران پس از مخالفت سازمان هوانوردی فدرال آمریکا با صدور مجوز پرواز بوئینگ‌های 737 عملا به سال جدید میلادی نیز کشیده شده است.

ایرباس پیش‌تر هدف‌گذاری تحویل 860 فروند هواپیما برای سال 2019 را تعیین کرده بود و از آنجا که در ماه اکتبر مجبور شد 2 تا 3 درصد از تولید خود را کاهش دهد، برای جبران این مسئله به سمت اضافه کاری بیشتر تا پاسی از شب برای رسیدن به هدف‌گذاری رفته است.

تعداد هواپیماهای تولیدی ایرباس در سال 2019 نسبت به سال گذشته 7.9 درصد رشد داشته است.

ایرباس هنوز در این‌باره اظهار نظر نکرده و اعلام کرده که آمارها موجود پیش از آنکه به صورت عمومی اعلام شوند باید مورد حسابرسی قرار بگیرند.

ایرباس برای رسیدن به رقم 863 فروند تولید، طی سال جاری بسیاری از تعطیلات برای کارمندان و کارگران خود را لغو و هزاران نفر کارگر را به تکمیل هواپیماهای نیمه ساخته اختصاص داد.

بوئینگ آمریکا در سال 2018 تعداد 806 فروند هواپیما تحویل مشتریان داد اما برای سال 2019 بین ماه‌های ژانویه تا نوامبر تنها 345 فروند تولید کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایرباس فرانسه بوئینگ آمریکا هواپیمای مسافربری بوئینگ آمریکا خطوط پروازی ایرباس فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی کره جنوبی پس از حذف در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر اردن، با تغییرات بسیار قابل توجهی در کادر فنی خود روبرو شد و یورگن کلینزمن، هدایت این تیم را واگذار کرد اما با این حال، در اولین دیدار پس از جدایی سرمربی آلمانی کره‌ای‌ها، آنها برابر تایلند متوقف شدند و هرگز عملکرد مطلوبی از خود به جا نگذاشتند.
هوانگ سون هونگ سرمربی موقت تیم ملی کره جنوبی درباره شرایط این تیم گفت: من و بازیکنان همه افکار یکسانی داریم. ما از اهمیت این موضوع آگاه هستیم. همچنین می‌دانیم که بازی خارج از خانه سخت و دشوار خواهد بود. ما به خوبی آماده شده‌ایم و من معتقدم که قطعا پیروز خواهیم شد و تمام تلاشمان را می کنیم تا پیروز شویم و به خانه برگردیم.
او ادامه داد: بازی سختی داشتیم. فردا هم بازی سختی خواهد بود. ما باید هماهنگی مورد نظرمان را پیدا کنیم. نه اینکه خودمان را با سبک حریف تطبیق دهیم. این پیش نیاز پیروزی است. ما سعی خواهیم کرد روی بازی خود تمرکز زیادی داشته باشیم.

وی افزود: 50 هزار تماشاگر به کره فشار آوردند. بازیکنان زیادی نیستند که گرمای ورزشگاه راجامانگالا را تجربه کرده باشند. من و بازیکنان بارها هوای گرم و حمایت پرشور تایلند را تجربه کرده‌ایم. ممکن است شرایط سختی در پیش داشته باشیم، اما معتقدم نباید نگران باشیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و 100% به آنها اعتماد دارم.
تیم کره جنوبی با پیروزی در دیدار برگشت مقابل تایلند می‌تواند نسبت به ادامه راه و صعود به مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ خوشبین باشد. این تیم با ۷ امتیاز صدر نشین گروه C مسابقات است و چین و تایلند هر دو با ۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم تعقیب کننده کره‌ای‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • هند بالگرد تهاجمی مونتاژ می‌کند
  • انتقادات نسبت به ایمنی هواپیماهای بوئینگ
  • رقابت نفس‌گیر در صدرنشینی؛ آیا آمریکا و ترکیه برای همیشه تاج پسته را از ایران می‌ربایند؟
  • جنگ غزه نشان داد که جبهه حق پیروز است
  • نوروزهای پیروز!
  • ابعاد جالب جت خصوصی در مقایسه با ایرباس A۳۸۰ (فیلم)
  • سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم