Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کریمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری و افتتاح پروژه های اقتصادی اردبیل افزود:همچنین دولت اقدامات شایسته‌ای در زمینه راه‌آهن اردبیل انجام داده و اعتبارات هفت میلیون تومانی سال ۹۴ را امروز به ۴۰۰ میلیارد تومان و در این سفر به ۷۰۰ میلیارد تومان رسانده که قدردانی می کنم و این پروژه باید برابر زمان‌بندی اعلام شده در پایان سال ۹۹ افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از اساسی ترین مشکلات استان را تامین آب شرب اردبیل و روستاها و صنعت اردبیل دانست و گفت: ما در ۲۰ سال آینده بالغ بر ۱۶۰ میلیون مترمکعب نیاز آبی خواهیم داشت در حالی که اردبیل و روستاها اکنون آب شرب کافی ندارند و اگر این وضعیت ادامه یابد مجبور به جیره‌بندی آب خواهیم بود.

کریمی ادامه داد: تکمیل مطالعات و اجرای انتقال آب از  منابع چهارگانه شناسایی شده خواستاریم و اجرای شدن انتقال آب به اردبیل را نیز ضروری می دانیم. 

وی گفت: ردیف ملی راه‌های شریانی استان از ۲۵۳ کیلومتر سال ۹۵ با همت متولیان این بخش به ۷۰۰ کیلومتر رسیده و درخواست داریم برای تحقق منشور کاری استاندار اردبیل از طریق تامین منابع اعتباری توسط برنامه و بودجه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده اردبیل افزود:استان اردبیل یک درصد مساحت کشور را دارد و ۳.۵ درصد محصولات کشاورزی کشور را تولید می کند و سالانه با تولید ۴.۵ میلیون تن محصول کشاورزی موفق عمل کرده و در ۱۲ نوع محصول رتبه اول تا هفت کشوری رادارد.

کریمی گفت:  بخش کشاورزی استان نیاز به توجه دارد و تکمیل اراضی پایاب سد خداآفرین ، قانون بخشودگی جریمه و سود وام های زیر ۱۰۰ میلیون تومانی ، امهال تسهیلات کشاورزی ، سرمایه گذاری ایمیدور در بخش کشاورزی استان از خواسته های ماست.

وی بیان کرد: حق نوار مرزی در شهرستان‌های مرزی استان جدی گرفته نشده و مردم استان باید از مزایای حق نوار مرزی بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها رضا کریمی تسهیلات اشتغال اردبیل آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا کریمی تسهیلات اشتغال اردبیل آبرسانی رضا کریمی تسهیلات اشتغال اردبیل آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد

به گزارش همشهری آنلاین، آزادراه شهید شوشتری کمربندی شرقی تهران است که اتوبان امام رضا(ع) را در جنوب‌شرق پایتخت به اتوبان شهید یاسینی متصل می‌کند. با ساخت و بهره برداری از این آزاد راه ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری هدایت می شود و بخش زیادی از بار ترافیک شرق تهران (سه راه افسریه و بسیج) کاهش می یابد.

آن طور که محمد شیری عنوان کرده: «عملیاتی شدن این پروژه مستلزم رفع معارضین بود که از ابتدای سال گذشته ۲۶ معارض تجاری و مسکونی که در مسیر این آزاد راه قرار داشتند، تملک شد اما یک ملک با عرصه ۱۳۲ متر مربع باقی مانده بود. با پیگیری‌های صورت گرفته این ملک با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آزاد سازی شد.»

به گفته او ملک مسکونی معارض دیگری هم وجود دارد که مجوز اعمال ماده ۹ (تملک به شرط واگذاری زمین دیگر) از شورای شهر دریافت شده و مراحل قانونی را طی می‌کند که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته می شود.

کد خبر 846864 برچسب‌ها شهردارى تهران منطقه ۱۵ بزرگراه تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم