Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:30:38 GMT

۳۱۹ شعبه اخذ رأی در زنجان و طارم دایر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۴۴۶۰

۳۱۹ شعبه اخذ رأی در زنجان و طارم دایر می‌شود

فرماندار شهرستان زنجان گفت‌: ۳۱۹ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم دایر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شورای اداری شهرستان زنجان عصر امروز با حضور اعضای این شورا با محوریت اجرای طرح «محسنین» در محل اداره کل کمیته امداد استان زنجان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید جواد پناهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان زنجان در این جلسه با اشاره به تاریخچه انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب همه معادلات جهانی را بر هم زد و موجب خشم دشمن شد.

رضا عسگری با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دست مردم رقم خورد و حفظ آن نیز توسط مردم انجام شد، افزود: مردم در این انقلاب همواره پیشگام و پیش‌رو بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی از ۴۰ سال پیش آغاز شده است، عنوان کرد: نمونه بارز این دشمنی‌ها هشت سال جنگ تحمیلی بوده که مردم در آن به جنگ علیه باطل رفتند و جانانه از این خاک دفاع کردند.

فرماندار شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات گفت‌: باید برای برگزاری انتخابات با شکوه و با نشاط آماده شد که بخشی از آن توسط دولت و بخشی توسط خود مردم و احزاب اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه دشمن از همه توان رسانه‌ای برای ایجاد بدبینی استفاده می‌کند، عنوان کرد: باید انتقادات منصفانه را پذیرفت و برای رفع آن تلاش کرد.

 

ادامه بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه انتخابات در حوزه انتخابی زنجان و طارم برگزار می‌شود، گفت: یک شعبه انتخاباتی اصلی و پنج شعبه فرعی در استان زنجان دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۱۹ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم دایر خواهد شد، افزود: از این تعداد ۲۶۵ شعبه در زنجان و ۵۴ شعبه در شهرستان طارم دایر می‌شود.

عسگری با اشاره به ادامه روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد: هر گونه تبلیغ پیش از زمان موعد مقرر تخلف بوده و رصد خواهد شد و در صورت مشاهده برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه مدیران و کارکنان دولت نیز توجه داشته باشند، تا از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی استفاده نکنند، گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلفی به شدت برخورد خواهد شد.

 ۳۳۱ کودک فاقد حامی در زنجان زندگی می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان نیز در این جلسه سرانه ایتام در استان زنجان را ماهانه ۵۳۰ هزار تومان اعلام و اظهار کرد: سرانه طرح محسنین نیز در استان زنجان ۲۴۰ هزار تومان است.  

هدایت صفری با اشاره به اینکه محسنین طرح حمایت از کودکان با سرپرست ناتوان است، اضافه کرد: یک هزار ۳۳۱ کودک حائز این شرایط در استان زندگی می‌کنند که فاقد حامی هستند.  

وی با بیان اینکه در سال‌جاری مشارکت‌های حمایتی مردم در برنامه‌های کمیته امداد زنجان افزایش ۷۶ درصدی داشته است، عنوان کرد: توجه شهروندان و خیران به دستگاه کمیته امداد موجب شده تا برنامه‌های تدوین شده کمیته امداد استان برای سال‌جاری ۱۴۶ درصد تحقق داشته باشد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه عدم همراهی و مساعدت برای مهار فقر می‌تواند منجر به بروز آسیب‌ها شود، عنوان کرد: رفع محرومیت‌ها تنها وظیفه دستگاه حمایتی نیست، بلکه همه باید برای فقرزدایی و تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند.  

وی توانمندسازی جامعه هدف از طریق خلق فرصت‌های شغلی را از راهبرد‌های کمیته امداد خواند و افزود: سال گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار تحت پوشش استان در نتیجه توانمندسازی از چرخه حمایتی خارج شدند.

صفری خاطر نشان کرد: در سال‌جاری توانمندسازی ۲ هزار خانوار دیگر و خروج آنان از چرخه حمایت، هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان انسان پروری به جای فقیر پروری را هدف کمیته امداد اعلام کرد و گفت: خدمات‌رسانی در این دستگاه متناسب با نیازها به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان زنجان بیش از ۲۸ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد امام خمینی بهره‌مند می‌شوند، عنوان کرد: جمعیتی بالغ بر ۵۵ هزار نفر در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

معاون فرماندار شهرستان زنجان نیز در این جلسه یکی از اهداف برگزاری شورای اداری را افزایش هماهنگی و همدلی دستگاه‌ها خواند و افزود: این هماهنگی می‌تواند به وقوع رخدادهای خوب در سطح شهرستان منجر شود.

مریم رشتچی با اشاره به مزیت اجرای طرح احسان محسنین عنوان کرد: امید است با اجرای طرح هر کارمند یک حامی مشارکت کارکنان دولت از ایتام را افزایش داد.

وی با اشاره به لزوم تبلیغ این طرح گفت: باید شرایط و ویژگی‌های این طرح به کارمندان دولت معرفی شود.

انتهای پیام/73009/ق/گ

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی فرماندار شهرستان زنجان مدیر کل کمیته امداد زنجان محسنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشوری در جذب حامی را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، امیر حسن‌زاده‌ کیخا اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه امداد، استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشوری در جذب حامی را کسب کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، پنج هزار و ۵۷۷ حامی جذب شدند که نسبت به سال گذشته ۶۲ درصد رشد را نشان می‌دهد و اتفاق جالب این است که تعداد بسیار زیادی از این حامیان، بومی استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی با قدردانی از استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران شهرستان‌های سطح استان به دلیل همکاری با مجموعه اکرام ایتام و محسنین، ادامه داد: در این ماه نیز بیش از ۱۹ هزار کودک یتیم در سطح استان، صاحب حامی شدند.

کیخا بیان کرد: در حال حاضر ۳۳ هزار و ۱۵۶ کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که بیشترین آمار در کشور نیز مربوط به سیستان و بلوچستان است، علاوه بر آن، ۲۴ هزار کودک نیز تحت عنوان «محسنین» از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته، عمده حامیان ایتام استان، غیربومی و خارج استانی بودند، اما با اقدامات صورت گرفته، امروز درصد حامیان بومی افزایش پیدا کرده است و این نشان از اعتماد مردم خیراندیش استان به مجموعه کمیته امداد دارد.

کد خبر 746558

دیگر خبرها

  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد