Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل پورعرب: استار بودن در ایران یعنی زندگی با اعمال شاقه! +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: ابوالفضل پورعرب فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد

رئیس جمهور ونزوئلا در دیدار هیئتی از ایران  اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "نیکلاس مادورو"، رئیس دولت ونزوئلا بعدازظهر روز دوشنبه از هیئتی از جمهوری اسلامی ایران به ریاست آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (عج) جمهوری اسلامی ایران که به منظور تقویت روابط راهبردی بین دو کشور به ونزوئلا سفر کرده، استقبال کرد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در این دیدار اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد.

اشاره او به مذاکراتی است که توسط قطر در سپتامبر 2023 انجام که منجر به مبادله زندانیان شد و در آن 10 آمریکایی و 18 ونزوئلایی آزاد شدند و ونزوئلا گفت که واشنگتن همچنین به پایان تحریم‌ها در صورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 2024 رای داده است.

مقامات آمریکایی اخیراً اعلام کردند که دولت بایدن تحریم‌ها را مجدداً علیه ونزوئلا اعمال خواهد کرد و مدعی شدند که دولت مادورو از "انتخابات فراگیر و رقابتی" حمایت نکرده است.

آمریکا و ونزوئلا تبادل زندانی انجام دادندایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت
  • دیسکورد با دستور دادستانی فیلتر شد