Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابارد در حساب شخصی توئیترخود نوشت: مشکلاتی که سیاست خارجی و اقدام نظامی هیجانی و غیرمعقول ترامپ به وجود آورده است بار دیگر و این بار در عراق به نمایش درآمد.
وی تاکید کرد که حمله نظامی ترامپ به عراق «یک اقدام هیجانی، کوته‌بینانه و فاقد اهداف راهبردی بود. این مساله منجر به محاصره سفارت ما و تضعیف روابط ما با دولت و مردم عراق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
گابارد هشدار داد: خدمت به منافع عربستان سعودی و گروه‌هایی مانند القاعده ما را به درون باتلاقی عمیق‌تر و عمیق‌تر در خاورمیانه می‌برد. اگر رییس جمهوری شوم به نوکری‌مان برای عربستان/القاعده پایان می‌دهم.
نیروهای آمریکایی یکشنبه شب گذشته ۲۹ دسامبر (۸ دیماه ۹۸) با حمله هوایی به پایگاه الحشد الشعبی در استان الانبار موجب کشته شدن ۲۵ نفر و زخمی شدن بیش از ۵۰ تن دیگر شدند.
به دنبال این تجاوز نظامی، مردم عراق مقابل سفارتخانه آمریکا در بغداد تجمع اعتراضی کردند. نیروهای آمریکایی با استفاده از گلوله‌های پلاستیکی، نارنجک‌های صوتی و دودزا، ۷۷ نفر معترض عراقی را مصدوم کردند.

برچسب‌ها القاعده ایالات متحده آمریکا خاورمیانه عراق ترامپ پروندهٔ خبری آمریکا دربرابر الحشدالشعبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: القاعده ایالات متحده آمریکا خاورمیانه عراق ترامپ القاعده ایالات متحده آمریکا خاورمیانه عراق ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه این کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، در واکنش به حملهٔ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: مردم اسرائیل تحت حمله قرار گرفتند و این به این دلیل است که ما ضعف بسیار زیادی نشان دادیم.

وی در ادامه مدعی شد: اسرائیل زیر آتش است، هرگز نباید چنین چیزی رخ می‌داد!

ترامپ درنهایت به بهره‌برداری تبلیغاتی از وقایع شب گذشته پرداخت و با انتقاد از «جو بایدن» سکان‌دار فعلی کاخ سفید گفت: «اگر من رئیس‌جمهور بودم این (حمله) هرگز اتفاق نمی‌افتاد. آمریکا از اسرائیل حمایت می‌کند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • کرملین: تشدید تنش در خاورمیانه به نفع احدی نیست
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود