Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ابتدا همگان تصور کردند که خانواده غزاله با گذشت خود موجب توقف حکم اعدام آرمان شده‌اند، اما سپس مشخص شد که علاوه بر این، دو قاضی از سه قاضی پرونده آرمان و غزاله نیز دچار شک شدند که آیا این قتل عمدی بوده است؟

هیچ کس نمی‌دانست آن شب بین غزاله و آرمان چه گذشت. دو نوجوان ساعاتی با همدیگر خلوت کردند ولی پس از آن شب، هیچ کس دیگر غزاله را ندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان در اعترافات اولیه که نزد کارآگاهان دایره ویژه قتل داشت، گفت که چطور با میله بارفیکس به سر غزاله کوبیده، جسد او را در چمدان گذاشته و در سطل زباله انداخته است. اما پس از مدتی که مقابل سه قاضی عالیرتبه دادگاه کیفری یک قرار گرفت، تمام حرف‌هایش را پس گرفت و گفت قتل کار او نبوده است. حالا پس از ۶ سال هنوز نه جسدی پیدا شده و نه مشخص شده که آیا غزاله واقعا به قتل رسیده است.

خبرآنلاین در این زمینه نوشت: یکی از قضات پرونده در مصاحبه‌ای گفته از جمله مواردی که وکیل متهم ارائه کرده است، «برگه‌ای از دانشگاه غزاله بود که صرف‌نظر از صحت آن، نشان می‌داد که مقتول مرخصی تحصیلی گرفته است.»

علاوه بر این گفته شده که دفترچه بیمه او هم تمدید شده بود. حالا شاید تمدید دفترچه بیمه را فرد دیگری بتواند انجام دهد، اما مرخصی تحصیلی را فقط خود فرد باید بگیرد. اینها تردید ایجاد کرد که نکند مقتول زنده باشد.

کد خبر 474861 برچسب‌ها آرمان عبدالعالی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر لحظه اعدام خیابانی پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری

دریافت 1 MB کد خبر 840871 برچسب‌ها خبر ویژه اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • ماجرای قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی چه بود؟
  • قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی
  • لحظۀ اعدام یک پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • تصاویر لحظه اعدام خیابانی پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم که بود؟
  • قاضی ای که طی‌الارض می‌کرد و مورد تایید امام خمینی بود
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ نشر مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • حکم فیلتر تلگرام در اسپانیا متوقف شد