Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از دستگیری عامل اصلی شرارت که در آبان ماه سال جاری به یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر کرمان حمله کرده بود خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ اصغر زاهدی، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان گفت: در پی یک نزاع و درگیری دسته جمعی در ۲۷ آبان ماه سال جاری توسط عده‌ای از جوانان با استفاده از سلاح سرد در مقابل یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهر کرمان که منجر به تخریب فروشگاه، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و درگیری با ماموران شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۳ نفر از جوانان با هدایت عامل اصلی در مقابل این فروشگاه، اقدام به یک نزاع دسته جمعی و قدرت نمایی با سلاح سرد کرده که این دعوا به داخل فروشگاه کشیده شده و منجر به ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و نهایتا تعطیلی فروشگاه می‌شود.

او تصریح کرد: با اقدام ضربتی ماموران کلانتری ۱۶ سه نفر از عاملان نزاع و درگیری بلافاصله در همان محل دستگیر و تحویل مراجع قانونی می‌شوند و عامل اصلی موفق به فرار می‌شود.

اوتصریح کرد: مخفیگاه این متهم که بیش از یک ماه متواری و تحت تعقیب پلیس بود با اقدامات اطلاعاتی در یکی از خیابان‌های شهر کرمان شناسایی و با اقدام ضربتی و با حکم قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گفت: با اعتراف صریح متهم، پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

او با اشاره به این که پلیس با هر گونه نا امنی و شرارت برخورد می‌کند گفت: افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهر را خدشه دار کنند بدانند که با برخورد قاطعانه و جدی پلیس مواجه شده و فرصتی برای جولان شرارت‌های خود نخواهند یافت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه پلیس فرار اخبار حوادث فروشگاه کرمان نزاع و درگیری دستگیر شد زنجیره ای فیلم عکس اعدام اخبار تهران تهران حوادث تهران زن قتل دی ماه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه بالینی پزشکی قانونی در استان، گفت: پارسال همچنین ۲ هزار و ۴۲۳ مورد فوتی در به ثبت رسیده که هزار و ۹۱۵ نفر مرد و ۵۰۸ نفر زن بودند.

وی با اشاره به آمار نزاع و درگیری، اضافه کرد: پارسال ۲۸ هزار و ۷۷ مورد نزاع و درگیری در چارچوب معاینات بالینی ثبت شد که در مقایسه با سال پیشین نیز برابری می‌کند.

ادیب‌فر ادامه داد: ۷ هزار و ۷۵۰ زن و ۲۰ هزار و ۳۲۷ مرد پارسال بخاطر نزاع و درگیری مورد معاینه بالینی نزاع جرحی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی افزود: ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن نیز آسیب دیده در اثر تصادف رانندگی، در این مرکز معاینه بالینی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه