Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@22:40:27 GMT

تولید کوییک آر از مرز ۱۰۰ دستگاه در روز گذشت

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۵۵۹۳

به گزارش اکوفارس، استقبال از این خودروی جوان پسند به اندازه ای بوده که در آخرین پیش فروش این خودرو، تحویل به سال آینده موکول شده است و این خودرو با ترکیب رنگی متفاوت بدنه و سقف توانسته علاقمندان زیادی را به خود جلب کند. پارس خودرو توانست در کمتر از 3 ماه تولید خودروی جدید خود را از مرز 100دستگاه در روز عبور دهد و بدین ترتیب یک رکورد شکنی در تولید این محصول در یک مدت زمان کوتاه را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به وضعیت تولید کوییک آر با بدنه سفید و رنگ سقف مشکی نشان می دهد که تیراژ تولید این خودرو تا به امروز به 830 دستگاه رسیده است. بنابراین گزارش از کوییک آر با بدنه سفید و رنگ سقفی قرمز تا کنون 994 دستگاه تولید شده است.
همچنین در مدل کوییک آر با بدنه مشکی متالیک و سقف قرمز 418 دستگاه تولید شده است که براساس زمان بندی اعلام شده به موقع تحویل مشتریان خواهد شد.

در مدل کوییک آر با بدنه قرمز متالیک و سقف مشکی هم پارس خودرو تاکنون 132 دستگاه تولید کرده است.
بنابراین گزارش تا کنون بیش از 2400دستگاه از این خودرو در پارس خودرو به تولید رسیده و براساس زمان بندی مشخص شده در هنگام ثبت نام به مشتریان محترم تحویل داده می شود.

گفتنی است در حال حاضر کوییک آر با رنگ های بدنه سفیدو سقف قرمز, بدنه سفید با رنگ مشکی, بدنه مشکی با سقف قرمز و بدنه قرمز با سقف مشکی در پارس خودرو تولید می شود که به زودی رنگ های شیری با سقف مشکی و آبی فیروزه ای با سقف مشکی هم به برنامه تولید این خودرو اضافه خواهد شد.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، پروتئین یکی از نیازهای بدن انسان بوده که بخشی از آن به وسیله انواع گوشت سفید و قرمز تأمین می‌شود. در چند سال اخیر به ویژه از اردیبهشت سال گذشته نابه‌سامانی بازار گوشت قرمز نمود پیدا کرد. اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که در جراحی اقتصادی دولت سیزدهم تخصیص ارز ترجیحی برای تأمین نهاده‌های دامی حذف شد. البته کارشناسان این بازار تاکید دارند سیاست‌های غلط دولت دوازدهم در سال ۱۳۹۸ زمینه وضعیت بازار امروز را به وجود آورد.

سال گذشته قرار بود برای تأمین نیاز بازار کشور دام پایه پروار وارد کشور شود که بنا بر سیاست‌های تعریف شده در نهادهای متولی این امر عملیاتی نشد و در عوض دام آماده ذبح و گوشت قرمز وارد کشور شد. در ادامه گزارشی آماری از وضعیت تولید دام سنگین می‌آید.

تولید دام پایه پروار در زمستان ۱۴۰۲ تعداد ۴۱۴ هزار رأس گاو و گوساله در دامداری‌های کشور بود؛ ضمن اینکه تعداد ۳۸۸ هزار رأس گوساله در بهره‌برداری‌های پرورش‌دهنده دام متولد شد.

جزئیات بیشتر درباره وضعیت دام سنگین کشور را در اینجا بخوانید.

کد خبر 6082310 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • وزیر جهاد کشاورزی: برای مشتاقان تولید فرش قرمز پهن می‌کنیم‌
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس