Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه مقاومت بسیج شهید آهنی آستارا به عنوان برترین پایگاه طرح اسوه مساجد استان گیلان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اولین جشنواره و نمایشگاه پایگاه های منتخب طرح اسوه مساجد با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج و ارکان مساجد و مسئولان لشکری و کشوری به مدت دو روز در سالن شهدای صالحین رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پایگاه های مقاومت بسیج استان گیلان در این نمایشگاه، عملکرد و فعالیت های خود را در قالب طرح اعتلای بسیج، احیای مساجد و خلاقیت ها و ابتکارات به صورت تصویری و توصیفی به معرض نمایش گذاشتند.

 

در پایان این ‌جشنواره و پس از ارزیابی توسط داوران جشنواره، پایگاه مقاومت بسیج شهید آهنی مسجد امام جعفرصادق(ع) سپاه ناحیه آستارا مقام برتر استانی را کسب و به عنوان تنها نماینده استان به جشنواره کشوری برترین پایگاه های طرح اسوه مساجد راه پیدا کرد.

 

گفتنی است، اولین دوره جشنواره پایگاه های اسوه مساجد کشور بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل مسجد سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد روز پرستار حماسه 9 دی مسجد استان بوشهر افتتاح پروژه ها بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک ظهر چهارشنبه همزمان با هفته ملی سلامت با حضور فرماندار تالش، مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افتتاح شد.

گفتنی است؛ این پایگاه در مساحتی ۱۱۰ متر با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیون تومان (از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان) در محل بیمارستان قدیم شهید نورانی بهسازی و تجهیز شده و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6087824

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود