Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: تفاهم نامه‌های سد گیوی را با 220 میلیارد تومان اعتبار و سد پایاب خداآفرین را با 60 میلیارد تومان اعتبار بین وزارت نیرو و بانک‌ها امضا کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا اردکانیان شامگاه امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های آب و برق استان اردبیل با اشاره به نقطه نظرات نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خصوص مسائل پیرامون آب، اظهار کرد: خوشبختانه در سفر به اردبیل تفاهم نامه‌های سد گیوی را با 220 میلیارد تومان اعتبار و سد پایاب خداآفرین را با 60 میلیارد تومان اعتبار بین وزارت نیرو و بانک‌ها امضا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چندین منابع برای کسری اعتبار طرح انتقال آب شرب به مرکز استان اردبیل مشخص شده و در دست مطالعه است که به محض پایان مطالعه این طرح وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

وزیر نیرو تصریح کرد: تخصیص حق آبه‌ها در حال بازنگری است و حق آبه‌های ارس نیز مورد بازرسی قرار خواهد گرفت و براساس توافق نامه‌ها و حق آبه‌ها موضوع بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به جلسه شورای اداری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: مطابق برنامه سال آینده برای اولین بار در کشور شاهد بهره برداری از اولین نیروگاه زمین گرمایی با ظرفیت اولیه 5 مگاوات با قابلیت افزایش به 50 مگاوات خواهیم بود.

اردکانیان بیان داشت: در قالب پویش الف - ب -ایران  وزارت نیرو از ابتدای نیمه دوم سال‌جاری تاکنون 90 پروژه در 17 استان با سرمایه‌گذاری 7 هزار و 92 میلیارد تومان افتتاح شده است که این میزان، پروژه‌های افتتاح شده امروز استان اردبیل را نیز شامل می‌شود.

وی افزود: در استان اردبیل سد احمد بیگلو در مشگین شهر به بهرداری رسید که این سد علاوه بر تامین آب شرب مورد نیاز این منطقه، 2 هزار و35 هکتار از زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب خواهد کرد. همچنین  امروز سدهای بفراجرد در خلخال و تازه کند در گرمی آب گیری شدند.

وزیر نیرو با اشاره به روند اجرایی شبکه فاضلاب شهر اردبیل عنوان کرد: امروز در اردبیل عملیات اجرایی خط دوم انتقال فاضلاب شهری آغاز شد و در مجموع، امروز در بخش آب و برق اردبیل طرح هایی به ارزش 412 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در قالب ویدیو کنفرانس که در محل شرکت برق استان اردبیل انجام شد، اظهار داشت: امشب طرح برق‌رسانی به 17 روستای زیر 10 خانوار، پروژه توسعه، احداث، اصلاح و ساماندهی معابر، برجک‌ها و پاسگاه‌های مرزی و پروژه مهم اتصال رینگ 63 کیلو ولت شهر اردبیل به پست 230 کیلو ولت آرتا در استان اردبیل افتتاح شد.

انتهای پیام/3463/118

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل اردکانیان آب و برق افتتاح پروژه سفر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر ارتباطات پست ۴۰۰ کیلو وات میامی افتتاح شد، ابراز داشت: این پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال از ۲۰۰ مگاوات آمپر به دوبرابر افزایش یافت.

وی بابیان اینکه احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد- میامی دیگر پروژه‌های مهم بودند، افزود: برای این طرح‌ها نیز یک هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شدند.

فرماندار میامی بابیان اینکه عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها آغاز شد، ابراز داشت: این طرح برای دو شهر میامی و رضوان به انجام خواهد رسید.

آشوری احداث ۲۰ کیلومتر فیبر نوری را اقدام ارزشمند در حوزه ارتباطات برشمرد و تصریح کرد: این طرح همه خانوارهای شهر میامی و رضوان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی افزود: شرکت در شورای اداری میامی و تجلیل از دو پدر شهید دیگر برنامه‌های مهم وزیر ارتباطات است.

کد خبر 6081803

دیگر خبرها

  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • تزریق سالانه حداقل ۵ هزار میلیارد تومان به اقتصاد استان اردبیل