Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن استون ویلا در جریان بازی برابر برنلی، دچار مصدومیت وحشتناکی شد.

طرفداری- در جریان پیروزی دو بر یک استون ویلا برابر برنلی، تقریبا دقیقه 70 مسابقه بود که وسلی، بازیکن برزیلی تیم استون ویلا با تکل خشن بازیکن حریف مواجه شد و صحنه ای تلخ در این دیدار به وجود آمد. وسلی که گل اول مسابقه را به ثمر رسانده بود، مجبور به ترک زمین بازی شد ولی تصاویر آهسته نشان می‌دهد گویا مصدومیت این بازیکن بسیار شدید بوده است:

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در بازی با استقلال خوزستان نود دقیقه فوتبال منطقی و مالکانه‌ای را ارائه کرد و فرصت چندانی به بازیکنان استقلال در این مسابقه نداد و شانس زیادی برای کسب سه امتیاز مسابقه داشت.

گل‌گهر در این بازی سازمان دفاعی خوبی داشت و مهره‌های دفاعی آنها به خوبی وظایفشان در زمین را اجرا می‌کردند و پس از دو بر صفر شدن مسابقه و با توجه به شرایط مسابقه احتمال بازگشت استقلال خوزستان به بازی کم بود و شانس زیادی برای آنها نمی‌شد قائل شد!

ارسال روی دروازه استقلال خوزستان با ضربه نه‌چندان محکم آسو رستم همراه شد و در حالی‌که به نظر می‌رسید اخباری این توپ را در آغوش می‌کشد و با لحظاتی مکث و آرام کردن جریان بازی توپ را به جریان ‌می‌اندازد، در عین ناباوری توپ از دست او رها شد و به گل اول استقلال خوزستان تبدیل شد.

ویدئو: 330339

بلافاصله پس از گل استقلال خوزستان یک فرصت عالی از سمت راست پیدا کرد و پاس کات بک، محکم و زمینی بازیکن این تیم با واکنش خوب اخباری همراه شد تا اشتباه لحظاتی قبل را جبران کند اما در ادامه این توپ و رفت و برگشت‌هایی که وجود داشت محمود مطلق‌زاده با ضربه والی و غیرقابل مهار بازی را به تساوی کشید.

ویدئو: 330340

محمدرضا اخباری مرد تاثیرگذار دیدارهای اخیر گل‌گهر که 10 کلین‌شیت به نام خود ثبت کرده در این بازی با اشتباهی که انجام داد شرایط را تغییر داد و معجزه‌ای که توسط استقلالی‌ها در دو دقیقه رقم خورد توسط او استارت شد!

دیگر خبرها

  • فرانسه از هیچکس بیشتر از دیبو متنفر نیست!‏
  • قانون جالبی در فوتبال که نمی‌دانستید!
  • خوشحالی امیلیانو مارتینز رو به هواداران لیل پس از مهار پنالتی و صعود استون ویلا / فیلم
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید