Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:29:15 GMT

چراغ سبز گرت بیل به مورینیو و تاتنهام

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۶۱۴۲

چراغ سبز گرت بیل به مورینیو و تاتنهام

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید معتقد است ژوزه مورینیو انتخاب خوبی برای تاتنهام بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل دهه گذشته میلادی بود که ستاره ای به نام گرت بیل در ترکیب تاتنهام ظهور کرد و نمایش های درخشانی در ترکیب این تیم ارائه داد. گرت بیل به قدری در تاتنهام خوب کار کرد که رئال مادرید در تابستان سال 2013 با انتقالی گرانقیمت این ستاره ولزی را به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حواشی فراوان سال های اخیر، اخبار زیادی در مورد جدایی گرت بیل از رئال مادرید در تابستان پیش رو و بازگشت به تاتنهام شنیده می شود. حالا ستاره ولزی نیز به تمجید از مورینیو پرداخته و او را بهترین انتخاب برای دستیابی به عناوین متعدد توصیف کرد.

 

 

گرت بیل گفت: "به نظر من این واقعیت که باشگاه تاتنهام کسی مانند ژوزه مورینیو را به استخدام خود در آورده یک پیام روشن و واضح برای همگان دارد. مورینیو سرمربی پرافتخاری بوده و یک یرنده سریالی است.

 

تاتنهام می خواهد در آینده عناوین زیادی کسب کند و فکر نمی کنم که برای رسیدن به این هدف زوج بهتری نسبت به مورینیو و تاتنهام برای تلاش در مسیر دستیابی به موفقیت وجود داشته باشد."

ژوزه مورینیو (سرمربی) گرت بیل رئال مادرید تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی گرت بیل رئال مادرید تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا روبروی بارسلونا به میدان رفت و موفق شد در حضور تماشاگرانش با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و گام بزرگی را در مسیر کسب عنوان قهرمانی بردارد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی در این بازی به پیروزی رسیدند که دو بار توسط آندریاس کریستنسن و لوپز از حریف عقب افتادند اما درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که بتوانند بار دیگر به بازی برگردند و پیروز میدان لقب بگیرند. 

اما اتفاق جالبی که پس از پایان بازی رخ داد مربوط به واکنش ستاره برزیلی رئال به پست منتشر شده توسط یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بود که به نوعی لوپز و شادی پس از گل او را به سخره گرفته بود و این بازیکن هم با او همراه شد. 

لوپز پس از این که دروازه رئال مادرید را باز کرد، به سمت هواداران رفت و روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین ایستاد و شادی گلی مشابه شادی گل بلینگام به نمایش گذاشت. این کاربر با انتشار این عکس در کنار شادی گل خاص بلینگام نوشت: «فکر کرده بود بلینگام است» و وینیسیوس هم با خنده‌ای او را همراهی کرد تا باز هم جنجال جدیدی ایجاد کرده باشد.

دیگر خبرها

  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود