Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@05:05:16 GMT

خوش عکس مثل تیم بسکتبال سه نفره زنان ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۶۳۲۸

خوش عکس مثل تیم بسکتبال سه نفره زنان ایران

خرداد: صفحه رسمی اینستاگرام فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی (FISU) عکس دختران بسکتبالیست ایرانی به عنوان بهترین عکس سال ۲۰۱۹ معرفی شد.


به گزارش خرداد ، صفحه اینستاگرام فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاهی امروز (چهارشنبه) با انتشار پستی به همراه تصویری از تیم بسکتبال ۳ نفره دانشجویان ایران، آن را به عنوان بهترین عکس سال ۲۰۱۹ به انتخاب کاربران برگزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم بسکتبال سه نفره دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در پنجمین دوره لیگ جهانی بسکتبال ۳ در ۳ دانشجویان شرکت کرد و مقام سوم جهان را از آن خود کرد. برچسب ها: تیم بسکتبال سه نفره زنان

منبع: خرداد

کلیدواژه: تیم بسکتبال سه نفره زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش، پیگیر برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: وزیر ورزش هم پیگیر شرایط به وجود آمده برای برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیاست و امیدواریم این رویداد مهم برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا در حالی قرار است طی روزهای 31 فروردین تا 8 اردیبهشت ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شود که طی روزهای اخیر صحبت‌هایی درخصوص احتمال لغو این مسابقات مطرح شده است.

نام شهید طهرانی مقدم روی کاروان تیم ملی مچ اندازی

 

دلیل مطرح شدن احتمال لغو این رویداد، نامه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران است.

مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ما تمام شرایط و آمادگی خودمان را برای میزبانی داریم، یعنی جزیره کیش کاملا آمادگی دارد و همه امکانات و سالن‌ها آماده شده‌اند، اما در بحث حمل و نقل و ترانسفر یک مشکلی داشتیم که تعداد نفرات شرکت کننده زیاد است و برخی موارد دیگری هم وجود دارد که در این بحث مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: رئیس فدراسیون اعلام کرد که تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که این اتفاق بیفتد. وزارت پیگیر این ماجراست تا ورزشکاران به دوبی بیایند و از آنجا به کیش منتقل شوند. به هر حال این تقویم پر ارزشی برای ایران است و همه دست در دست هم گذاشته‌اند که برگزار شود. آخرین فرصتی که هم در نامه کنفدراسیون آسیا اشاره شده، این بود که تا 12 آوریل باید به آنها اعلام کنیم ورزشکاران باید با چه شرایطی شرکت کنند. حالا هم مسئولان در حال تلاش هستند و ان‌شاءالله خوش خبر باشند.

وی درباره بلیت ورزشکاران خارجی گفت: توافق به این صورت بود که ایران بلیت را فراهم کند تا آنها به تهران نیایند و مستقیم از دوبی به کیش بروند که نزدیک‌تر است.

روشنی خاطرنشان کرد: تعداد نفرات زیاد شرکت کننده است. برای مثال ترکیب تیم قزاقستان نزدیک به 200 نفر است که همین مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده است. نصیرزاده رئیس فدراسیون در تلاش است که یک پرواز داخلی را هماهنگ کند تا به دوبی برود و آنها را به کیش بیاورد.

روشنی با بیان اینکه آمادگی برای میزبانی وجود دارد و این رویداد هنوز لغو نشده است، گفت: این موضوع برای همه رویدادها در دنیا وجود دارد که بنا به دلایلی لغو شود، اما به لحاظ میزبانی مشکلی وجود ندارد. ان‌شاءالله تا فردا خوش خبر باشیم. امیدواریم که این مسابقات برگزار شود، چون رویداد مهمی است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت لغو این میزانی، آیا دردسرهایی از جمله تعلیق و محرومیت برای فدراسیون ایران به وجود می‌آید یا خیر؟ گفت: اگر لغو شود، با توجه به اینکه عمدی در آن نبوده است، مشکلی ایجاد نمی‌کند. وزیر هم پیگیر این ماجراست و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بحث ترانسفر انجام شود. واقعاً این نیست که سهل‌انگاری شده باشد. به هر حال مشکلاتی بوده و هیچکس مقصر نیست. هم هاشمی و هم نصیرزاده از خدایشان است که برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • به دل آب مى زنيم براى اولين سهميه‌هاى دو نفره
  • پخش دیدار یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال از شبکه ورزش
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • وزیر ورزش، پیگیر برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا
  • شکست بعدی با فیرپلی مالی در راه است؟