Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس شورای شهر رشت گفت: در تلاش هستیم تا قبل از پایان سال جاری پروژه های خوبی در رشت افتتاح شود.

 اسماعیل حاجی پور شامگاه امروز در صدو بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت میلاد با سعادت حضرت زینب و روز پرستار و همچنین آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت و افزود: در هفته رشت قرار داریم و همه تلاش ما این است که شهر رشت توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با عزمی همگانی و تلاش مضاعف برآنیم بتوانیم این شهر را به جایگاه شایسته و واقعی اش برسانیم.

رئیس شورای شهر رشت ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت با معاون رئیس جمهور روز جمعه هفته جاری ساعت ۱۰ صبح دیدار خواهند داشت و امیدواریم گامهای بزرگی برای این کلانشهر برداشته شود.

وی تصریح کرد: همچنین روز سه شنبه هفته آینده نیز دیداری با رئیس قرار گاه خاتم در تهران با حضور اعضای شورای و شهردار رشت به منظور اتخاذ تصمیم نهایی پیرامون پروژه های رشت برگزار خواهد شد.

حاجی پور با بیان اینکه در تلاشیم پروژه های بزرگی تا پایان سال در رشت تعریف شود افزود: به مناسبت هفته رشت برنامه های خوبی در دست اجرا است3

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی طی نشست مدیرکل و معاون دفتر بودجه سازمان متبوع با ستاد اداره کل با اشاره به تحقق مطالبات مردمی به اندازه توان فنی و اعتباری، اظهارداشت: تلاش های شبانه روزی مدیران ستادی و شهرستانی و کارکنان مجموعه تاکنون باعث کسب موفقیت های ملی و استانی در این بخش شده که بیش از تعهدات مجموعه بوده است.وی از تلاش شبانه روزی همکاران مجموعه ابراز خرسندی، رضایت و قدردانی کرد و گفت: با تداوم تلاش های مستمر در جذب اعتبارات و افزایش توان فنی مجموعه برای تحقق مطالبات مردمی بیش از پیش کوشش می شود.در ادامه این جلسه هریک از روسای ستادی با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد بودجه و اعتبارات حوزه های مرتبط به بحث و تبادل نظر پرداخته که از مهمترین آنها می توان به عملکرد تخصیص اعتبارات و دیون، اعتبارات استانی و جاری، اولویت بندی پروژه ها، هزینه کردهای تامین اجتماعی و نوسازی ساختمان اداری اداره کل اشاره کرد.

 

همچنین، عملکرد تن کیلومتر کالاها، تسهیلات نوسازی ناوگان، تغییر رویکرد اعتبارات حوزه حریم راهها و راه های روستایی و سامانه های هوشمند جاده ای و مصوبات سفرهای ریاست جمهوری از موارد دیگر بوده است.

 

این نشست با هدف بررسی عملکرد بودجه سال 1402 و هم اندیشی برای بودجه سال جاری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان