Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معنوی شیعیان بحرین با صدور بیانیه‌ای، حمله آمریکا به مواضع الحشد الشعبی را تجاوزی آشکار علیه تمام بشریت خواند و گفت که تجاوزات وحشیانه آمریکا به نیروهای «نجات‌بخش» الحشد الشعبی جای تعجب ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی شیعیان بحرین روز چهارشنبه بیانیه‌ای را در محکومیت تجاوزات آمریکا به مواضع الحشد الشعبی صادر کرد و در آن گفت: عراق دژی مستحکم، شامخ و نفوذناپذیر از قلعه‌های اسلام و ایمان است و ملت عراق اهل عزت، مردانگی، غیرت و ایستادگی‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجاوز ددمنشانه‌ خشونت‌بار آمریکا به نیروهای مؤمن و فعال عراق که مدافع جلال و عزت دین و امت‌اند، امری بسیار متوقع است.

در ادامه بیانیه آمده است:‌ به همین جهت تجاوزات شدید وحشیانه به مقرهای نظامی نیروهای «نجات‌بخش» الحشد الشعبی و نیروهای «آزاده» حزب‌الله که دو نیروی ملی عراقی و تحت چتر نیروی نظامی عراق‌اند، جای تعجب ندارد.

وی افزود: هدف این تجاوزات که به زانو درآوردن نیروهای مؤمن در عراق و در ملت است، الهامی دروغین از الهامات شیطان است که در سر لشگریان خود فروکرده، زیرا مؤمن در مواجهه با مرگ در راه خدا تضعیف نمی‌شود و وحشتی از خط جهاد ندارد، چرا که به خاطر دین خدا است و هیچ وعده و تهدیدی عزم و اراده او را از بین نمی‌برد.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تأکید کرد: این تجاوز آمریکا را باید به عنوان تجاوزی علیه همه عراق، امنیت، آزادی، استقلال، تمدن و ثروت‌های آن تلقی کرد، بلکه حق مطلب این است که این تجاوزی علیه کل امت، درهم شکستن عزت و کرامت انسانی، خوارشمردن ارزش حیات، تحکیم اصل قتلِ به ناحق و تحکیم زبان جنگل در جامعه جهانی برای انسان است. این حق همه و در واقع واجب مؤکد بر همه است که در مقابل چنین تجاوزاتی محکم بایستند.

وی تصریح کرد: تجاوزی که به رسمیت شناخته شدن حاکمیت عراق، حق حیات و احساس امنیت در سرزمین را از بین برده و ضربه‌ای است به تمام ارزش‌های دینی و انسانی که ادامه حیات بدون آنها ممکن نیست. این تجاوزی آشکار و شدید علیه تمام بشریت و اصولی است که برای استمرار بر آن استوار می‌باشد. بر بشریت واجب است که برای محافظت از وجود خود به پاخیزد.

در ادامه بیانیه آمده است: بسی دردناک، قبیح و بسیار شرم‌آور است که برخی رژیم‌هایی که بر امت عرب -که جزئی از امت اسلامی‌اند- سیطره دارند، همراه با اسرائیل از تجاوز وحشیانه آمریکا علیه عراق عزیز و نیروهای مستحکم مومن مدافع آن اعلام حمایت می‌کنند و کسانی را که از عراق و حرمات و مقدسات آن دفاع می‌کنند را محکوم می‌کنند.

وی در پایان بیانیه خود از برای شهدای این حادثه طلب مغفرت کرد و گفت: خداوند شهدای کشتار تجاوزات آمریکا را رحمت نموده و مجروحان را شفای عاجل بخشد و از ظالمان انتقام گیرد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید

به گزارش همشهری آنلاین، «کیم یو جونگ» معاون اداره مدیریت کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دلیل اینکه تنش‌ها در منطقه مانند یک شمع روشن می‌سوزد، از مانورهای نظامی هفتگی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی که علیه ما انجام می‌شود، کاملا مشخص است. در سال جاری میلادی، آمریکا و متحدانش بیش از ۸۰ رزمایش برگزار کرده‌اند و کره جنوبی نیز بیش از ۶۰ رزمایش انجام داده است.»

به نقل از خبرگزاری تاس، وی افزود: «ما به تقویت و توانمندسازی ظرفیت‌های ارتش برای دفاع از حق حاکمیت و امنیتی خود و همچنین صلح در منطقه ادامه خواهیم داد.»

خواهر کیم جونگ اون خاطرنشان کرد: «اگر آمریکا به قدرت نمایی خود ادامه دهد، علیه ما اقدام کند و امنیت کره شمالی را تهدید کند، امنیت واشنگتن و متحدانش به شدت در خطر می‌افتد.

وی همچنین افزود یکسری رزمایش از سوی آمریکا و متحدانش با هدف انجام سناریوی حمله اتمی علیه کره شمالی انجام شده است. اگر کره جنوبی به خودش جرات دهد تا از تسلیحات علیه کره شمالی استفاده کند، به یکباره شکست می‌خورد.

کد خبر 846828 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات