Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرجی گفت : برنامه تعیین نامزد اصلح ائتلاف پیروان ولایت طی چند مرحله انجام خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، فتح الله فرجی در تبیین مراحل تعیین کاندیدای اصلح گفت : کمیته انتخابات در حال بررسی شرایط ۱۰ نفر از کاندیداها‌ ، افراد انقلابی و اصولگرا از لیست نام نویسی شده است ، که پس از جمع بندی به اصلح خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : پس از مرحله اول منتظر تعیین صلاحیت ها از طرف شورای محترم نگهبان بوده که انشالله کاندیداهای صالح مورد وثوق نظام باشند.

 

 فرجی گفت : برنامه نظر سنجی در سطح سه شهرستان ورامین و پیشوا و قرچک از طریق اقشار مختلف باید انجام پذیرد.

 

عضو شورای اسلامی شهر ورامین ادامه داد: پس از سه مرحله مذکور سه نفر در مرحله آخر انتخاب شده که در مورد یک نفر به اجماع خواهیم رسید.

 

فرجی در پایان اعلام کرد: در حال حاضر این ائتلاف به نتیجه نرسیده است و بعضی از افراد روی حدس و گمان افرادی را بعنوان خروجی ائتلاف معرفی می کنند اما تاکنون این سه مرحله انجام نشده وهیچکس از نظر این ائتلاف قطعی نیست.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد 9 دی استان بوشهر اردبیل قرآن کریم روز پرستار خبرگزاری شبستان سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل شهرستان ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

از امروز - پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲ روز تا برگزاری دومین دوره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصت باقی است.

در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی ، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزدها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.

برنامه‌ وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.

بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

اسامی ۲۱ حوزه‌ای که در آن‌ها مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد هم به این شرح است: «تبریز، آذرشهر و اسکو» ، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان »، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» ، «ملایر» و «ورامین».

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896601

دیگر خبرها

  • اگر پنجشنبه‌ها تعطیل شود، کارگران هم تعطیل هستند
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • طرح تدقیق حریم گسل‌های شهر گرگان به اتمام رسید
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت
  • بازسازی و مرمت عمارت سیف الدوله در ملایر