Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال الف فاخر «سلمان فارسی» به کارگردانی سید داوود میرباقری سه روز قبل در بیابان‌های شهداد کرمان کلید خورد.

به گزارش تابناک و به نقل از مهر، تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری پس از سال‌ها انتظار و پیگیری داوود میرباقری از سه روز قبل در شهداد کرمان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز تصویربرداری این سریال از بیابان‌های اطراف کرمان در حالی است که هنوز علیرضا شجاع نوری بازیگر اصلی این سریال در نقش سلمان فارسی مقابل دوربین نرفته است.

در سکانس‌هایی که ضبط و تصویربرداری شده است، فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قرار است بعد از حدود ۱۰ الی ۱۲ روز تصویربرداری در کرمان، عوامل این پروژه به قشم بروند و ادامه پروژه را در آنجا به تولید برسانند.

سریال «سلمان فارسی» یکی از مهمتری پروژه‌های الف فاخر تلویزیون در سال‌های اخیر محسوب می‌شود که داوود میرباقری از سال‌ها قبل و پیش از کارگردانی پروژه عظیم «مختارنامه» مترصد ساخت آن بود اما به دلایلی مدیران وقت سیما با او همراهی نکردند و حالا این پروژه در ابتدای دی ماه ۹۸ کلید خورده است.

میرباقری در سریال «سلمان فارسی» سه دوره از زندگی این شخصیت تاریخی را روایت می‌کند: دوره ایران باستان، بیزانس و صدر اسلام.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون مترو هشتگرد منطقه سبز بغداد مهدی تاج جشنواره فیلم فجر38 روز پرستار شهلا ریاحی سلمان فارسی سریال فرهاد اصلانی محمدرضا هدایتی داوود میرباقری انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون مترو هشتگرد منطقه سبز بغداد مهدی تاج جشنواره فیلم فجر38 روز پرستار شهلا ریاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در شواری عالی مسکن تفاهم نامه همکاری  با کمیته امداد برای ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی منعقد شده بود که با توجه به همکاری مردم و تامین مالی خوشبختانه تا به امروز  ۳۳ هزارو ۸۶۳ واحد مسکن محرومان در قالب اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی این ۳۴ هزار واحد با مشارکت آورده مردم و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی ساخته و امروز به بهره برداری می‌رسد.

او می‌گوید: امیدواریم امروز با همکاری دستگاه‌ها بتوانیم این پروژه‌های حمایتی را ساخته و به متقاضیان تحویل دهیم.

او اظهار کرد: هدف گذاری ما ساخت و اجرای ۷۰ هزار پروژه برای متقاضیان و محرومان کشور بوده که در سال ۱۴۰۱، ۲۳ هزار واحد و امسال هم ۳۴ هزار واحد ساخته و به بهره برداری می‌رسد و امیدواریم مابقی پروژه‌های باقی مانده هم تا پایان سال ساخته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • دوربین ثبت وقایع خودرو؛ مزایا، قیمت و هر آنچه باید بدانید
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • رایزنی‌های فشرده برای ساخت پایتخت ۷ کلید خورد + جزئیات
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان
  • «بی پایان» مقابل دوربین رفت / داستانی متفاوت از شهید حسن طهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران