Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@20:42:12 GMT

کشف ۸۳۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۷۰۹۴

کشف ۸۳۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در شیراز

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ سرهنگ یوسف ملک‌زاده، چهارشنبه اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی، یک مزرعه تولید ارز دیجیتال (بیت کوین) قاچاق را در شهرک صنعتی شیراز شناسایی کردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از محل یاد شده، ۸۳۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملک‌زاده با بیان اینکه در پیوند با این دستگاه‌ها یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۶۰ میلیبارد ریال برآورد کرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون مترو هشتگرد منطقه سبز بغداد مهدی تاج جشنواره فیلم فجر38 روز پرستار شهلا ریاحی ارز دیجیتال بیت کوین مزرعه تولید ارز دیجیتال استخراج بیت کوین انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون مترو هشتگرد منطقه سبز بغداد مهدی تاج جشنواره فیلم فجر38 روز پرستار شهلا ریاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه یکشنبه در آئین معارفه رییس جدید حوزه قضائی شهرستان نیر اظهار کرد: عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح کشور بر علیه رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق» حماسه ماندگار در جهان بود.

وی با تبریک دوم اردیبهشت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک این روز به به جان برکفان سپاه خاطرنشان کرد: این عملیات محاسبات تمام دنیا را برهم زد و اقتدار و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل ابرقدرت های جهان به نمایش گذاشت.

رییس کل دادگستری استان اردبیل اهداف و سیاستگذاری های دستگاه قضا را در این یادآور شد و بیان کرد: نوع کار در دستگاه قضایی همراه با تدبیر است و یکی از مسیرهای رسیدن به موفقیت در پیشرفت امور مردم داری و تداوم تعامل، همکاری، هم افزایی و هماهنگی با مجموعه های دیگر به منظور ارتقای کیفیت خدمت رسانی و جلب رضایتمندی عمومی است.

کثیرلو با اشاره به سند تحول قضایی به عنوان مهمترین محورهای عملیاتی دستگاه قضایی در کشور تصریح کرد: استفاده از فناوری های نوین در تسریع و تسهیل امورات و نیز حمایت قضایی از تولید و اشتغال البته در چارچوب قانون از مهمترین موضوعات مورد تأکید در این سند است که باید همه مجموعه ها برای تحقق آن باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی گفت: همه تلاش دستگاه قضایی استان در بحث اقتصادی بر این است تا در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، حرکت کنند و در این حوزه همچون سال های قبل حمایت قضایی قانونی از بخش سرمایه گذاری انجام می دهد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: با تاکیدات دستگاه قضائی در کل کشور تلاش می شود در راستای حمایت از تولید و اشتغال هیچگونه مجموعه تولیدی تعطیل نشود و مشکلات از طریق راهکاری مناسب قانونی حل و فصل شود.

کثیرلو با بیان اینکه بسیاری از پرونده های حقوقی ناشی از دعاوی ملکی است، اظهار کرد: مهمترین راهکار پیشگیرانه در این بحث اخذ سند تک برگی است که همه مردم و همچنین دستگاه هایی که املاک بدون سند دارند به منظور جلوگیری از هرگونه اختلاف و دعاوی حقوقی سریعا نسبت به اخذ سند تک برگی برای املاک و زمین های خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت و صیانت از ضابطین در راستای اجرای قوانین خاطرنشان کرد: توجه به حقوق عامه و اجرای سریع احکام قطعی خط قرمز دستگاه قضا در اردبیل است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بحث امنیت را شاه کلید توسعه و خط قرمز دستگاه قضا دانست و بیان کرد: در بحث امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد و با کسانی که بخواهند با تحرکات خود امنیت و آسایش روانی مردم را خدشه دار کنند مطابق با قانون به شدت برخورد می شود.

در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند محمدحسین رسول زاده رئیس سابق حوزه قضایی نیر قاضی «هاتف محبی» به عنوان رئیس جدید این حوزه معرفی شد.

کد خبر 6084885

دیگر خبرها

  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • تمرکز بر رفع نابرابری‌ها و دسترسی به خدمات باکیفیت
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی