Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است چهار تیم بالای جدول رقیبان اصلی این تیم برای قهرمانی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود خوردبین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  که در مراسم تجلیل از پیشکوتان ورزشی حضور پیدا کرده بود در این‌باره  به خبرنگار برنا گفت: اتفاق خوبی افتاده که این مراسم تجلیل را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی کار قشنگی است و پیشکسوتان از اینکه دوستان به یادشان بودند خوشحال می‌شوند و از افراد بانی این کار تشکر می‌کنم.

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در نیم فصل عنوان کرد: من پیش از این نیز در اواسط مسابقات که برخی از کالدرون ایراد می‌گرفتند، گفتم اگر اجازه بدهند، به این مربی تا نیم فصل فکر می‌کنم نتیجه بگیرد و این اتفاق افتاد و نیم فصل قهرمان شد. وی کار خودش را انجام داد و امیدوارم دوباره بتواند روند مثبت خود را در پرسپولیس ادامه دهد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره رقیبان این تیم برای قهرمانی عنوان کرد: رقیبان پرسپولیس برای قهرمانی چهار تیم بالای جدول هستند.

وی درباره سرمربی تیم ملی گفت: از من پرسیدند که چه نظری داری درباره مربی تیم ملی و گفتم هر چه زودتر برانکو را بیاورند بهتر است. چون هم ایرانی است هم خارجی و دیگر همه مشکلات کشورمان را می‌داند. کارش هم بسیار خوب است و به نظرم همین الان باید او را بیاورند تا تیم جمع شود.

خوردبین در پایان درباره مشکلات مالی برانکو نیز تصریح کرد: برانکو شخصی است که اگر با او صحبت شود، کوتاه می‌آید. فردی است که موفق بوده و با اخلاق و قابل احترام است و پول برای او در وهله دوم است. به نظر من تا جایی که من با او کار کردم و با او صحبت کردم فکر می‌کنم بیاید مشکلی نباشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس پول تیم ملی جدول سرخپوشان خبرگزاری برنا محمود خوردبین برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قزوین، فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون و قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در رقابت‌های کشتی آزاد قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و الوند و تاکستان هم دوم و سوم‌ شدند. در مسابقات کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین، آبیک و  محمدیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان ۱۲۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین با هم رقابت کردند. نفرات برتر این رقابت‌ها دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه عازم تهران محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می‌شوند.

فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون

به گزارش ایسنا، «محمد نجف‌زنگی» فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست. نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردوهای ملی را در کارنامه دارد.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان
 
«ستایش قلی‌پور» در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد. «طاهره پورحیدری» نایب رئیس هئیت دوچرخه سواری استان هم سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول