Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:00:15 GMT

۳۹۱ سارق در اهر و هوراند دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۷۷۵۴

۳۹۱ سارق در اهر و هوراند دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قدرت آقاپور، دیشب در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به این‌که مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت، پیشگیری از جرایم و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: طرح‌هایی که نیروی انتظامی در جامعه اجرا می‌کند بدون مشارکت مردم به نتیجه نمی‌رسد و در واقع ناجا همچنان که در خدمت مردم است برای ارتقا امنیت در جامعه از اقشار مختلف مردم مشارکت می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: پلیس وظیفه دارد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تمامی اقدامات خود را به مردم گزارش دهد و از طرفی نیز انتظار همکاری و مشارکت مردم را داریم تا به امنیت پایدار دست یابیم.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر ادامه داد: در جریان اعتراضات آبان‌ماه که عده‌ای قصد داشتند تا در نظم جامعه اختلال ایجاد کنند، مردم فهیم و ولایت‌مدار شهرستان اهر همگام با سراسر کشور در مقابل اغتشاش‌گران ایستادند و اجازه ندادند تا برخی افراد فرصت‌طلب و سوءاستفاده‌گر مجال پیدا کنند.

آقاپور بابیان این‌که خوشبختانه تا به امروز مردم شهرستان اهر؛ پلیس را در مأموریت‌ها همراهی کرده‌اند، گفت: بسیار از اعتماد مردم به پلیس خرسندیم و از همکاری‌هایشان قدردانی می‌کنیم و ما خادمان مردم سعی می‌کنیم تا این اعتماد مردم را حفظ کنیم.

وی در ادامه از کشف ۸۸ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته طی ۹ ماهه گذشته از سال‌جاری در شهرستان‌های اهر و هوراند خبر داد و گفت: با تلاش همکاران توانستیم ۸۸ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته طی ۹ ماهه گذشته از سال‌جاری را کشف کنیم که در این راستا ۳۹۱ سارق دستگیر و روانه زندان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر ادامه داد: در ادامه ماموریت‌هایمان موفق به دستگیری سارق حرفه‌ای شدیم که نه اهل این منطقه بود بلکه در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف کشور اقدام به سرقت از منازل کرده بود به طوری که سه ماه از طریق کار اطلاعاتی این سارق را زیر نظر داشتیم و وی را تا اصفهان تعقیب و بازداشت کردیم.

آقاپور با ذکر اینکه طی ۹ ماهه سال‌جاری ۵۴۵ معتاد متجاهر را در شهرستان‌های اهر و هوراند و حومه دستگیر کرده‌ایم، افزود: با بررسی‌های به عمل آمده حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد جرایم به وقوع پیوسته در شهرستان به دست معتادان انجام گرفته است به طور مثال قتل اخیری که صورت پذیرفت ماجرای پسر معتادی بود که مادر خود را به قتل رسانده بود از این‌رو انتظار داریم مردم به افراد معتاد اعتماد نکرده و در صورت لزوم آنها را به پلیس معرفی کنند.

وی تصریح کرد: هر تماس و گزارش شهروندان از وقوع جرایم می‌تواند کمک بزرگی به پلیس و جامعه باشد به طوری که این اقدام شهروندان منجر به کشف سرقت‌ها و جرایم می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تا به امروز شهروندان اهری و هوراندی بالغ‌بر ۱۵ هزار تماس با فوریت‌های ناجا داشتند که تمام این تماس‌ها عملیاتی بوده است.

سرهنگ آقاپور با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان در جاده‌های درون و برون‌شهری اظهار کرد: عامل اصلی تصادفات منجر به فوت در داخل و خارج شهر، عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، نبستن کمربند ایمنی و تخطی از سرعت مطمئنه است به عبارتی اگر راننده‌ی خودرویی حرکتی حادثه‌آفرین انجام می‌دهد علاوه بر جان خود بلکه جان دیگران را نیز به خطر می‌اندازد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: قطعاً مردم در انتخابات پیش‌رو فردی را به مجلس شورای اسلامی راهی می‌کنند که مؤمن، متعهد، متخصص و کاردان باشد پس باید در انتخاب‌مان دقت کنیم تا فردی متعهد، ولایی و مؤمن به مجلس راهی شود تا بتواند شأن و منزلت مردم حوزه انتخابیه و کشور را حفظ کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر، شایع‌ترین جرایم در سطح شهرستان و استان را نزاع و درگیری عنوان کرد و گفت: عمده‌ترین جرایم به وقوع پیوسته که ریشه در تمامی جرایم دارد نزاع و درگیری فردی و دسته جمعی است، از این‌رو تقاضا داریم بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند.

کد خبر 4813877

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق شهرستان اهر سرقت 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند گرگان شیراز شهرکرد استانداری سمنان مشهد گردشگری صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ احمدی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت در روستای بنادک السادات دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مهریز قرار گرفت. 


وی افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات میدانی و با همکاری پلیس اشکذر، ۴ سارق را شناسایی و در عملیات پلیسی و غافلگیرانه همه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 


فرمانده انتظامی شهرستان مهریز بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت اعتراف کردند و روانه دادسرا و با حکم قضائی تحویل زندان شدند. 


احمدی تصریح کرد: پلیس اجازه فعالیت مجرمان و افرادی که بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند