Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش جنسیت: آقا ، خانم  محل فعالیت: تهران حداقل سابقه مرتبط: 2 سال دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس ترجیحا مهندسی مکانیک نوع همکاری: تمام وقت توانمندی حرفه ای : دارای روحیه کار تیمی مسلط به اصول و فرآیند بازاریابی و فروش آشنایی کامل با تکنیک های فروش صنعتی(نفت،گاز،پتروشیمی) ایجاد ارتباط موثر، مذاکره با مشتری و شبکه سازی داشتن روابط حرفه ای قوی با مشتریان بالفعل برای ایجاد و توسعه خرید مشتری آشنایی با مفاهیم مارکتینگ اهتمام به جمع آوری اطلاعات بازار، رقبا و مشتریان و تهیه گزارش و ارائه آن به مدیریت نقشه کش صنعتی جنسیت: آقا ، خانم محل فعالیت: تهران حداقل سابقه مرتبط : 2 سال دارای مدرک دیپلم یا کاردانی رشته تحصیلی نقشه کشی/مکانیک نوع همکاری : تمام وقت متعهد، وقت شناس، پر انرژی، مسئولیت پذیر توانمندی حرفه ای : مسلط به نرم افزار Catia آشنایی بهoffice اشنایی به مفاهیم طراحی و ساخت قطعات صنعتی آشنایی به سیستمهای هیدرولیکی تراشکار جنسیت: آقا محل فعالیت: جاجرود(کمرد) حداقل سابقه مرتبط : 7 سال بصورت تمام وقت مسلط به تراشکاری و ماشین ابزار مسلط به نقشه خوانی با تلرانس سوابق کار مزیت محسوب میشود آدرس تهران : خیابان مطهری ، خیابان میر عماد ، خیابان نهم پلاک26 طبقه اول آدرس جاجرود: شهرک صنعتی کمرد، خیابان کارگر پلاک50 متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل و یا شماره واتس آپ و یا تلگرام زیر ارسال و یا با شماره تلفن ثابت زیر (داخلی 220) تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02188515610 تلگرام 09360496343 واتساپ 09360496343 ایمیل HRtalent@rexsun.ir

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قد وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی، وزیر کشور،‌ با تقدیر از فراجا در موضوع حجاب و پوشش اسلامی اظهار داشت: مسئله حجاب و پوشش در جمهوری اسلامی ایران از ارکان هویتی نظام و از مسلمات شرعی و قانونی است و برای این موضوع ذیل الگوی مطلوب ایرانی اسلامی سبک زندگی باید اهتمام ویژه داشت و نباید اجازه داد هنجارشکنی مغرضانه توسط عوامل دشمن که در صدد تضعیف احکام قانونی و شرعی در کشور هستند، آسان و ممکن باشد. البته در مواجهه با این موضوع مراقبت خواهد شد تا این موضوع به کانون منازعه هویتی تبدیل نشود.

بنابر گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی با تأکید بر این نکته که طرح‌های اجراشده در حوزه حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد افزود: فرماندهی انتظامی در جهت عمل به مطالبه عمومی جامعه و در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در مقام ضابط قانونی دستگاه قضائی به وظایف محوله خود پرداخته است و همراهی اکثر قریب به اتفاق شهروندان را به همراه داشته است.

وحیدی خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید نموده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت پذیرد و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. در طی دوره اجرای طرح اخیر نیز غالب شهروندانی که مورد تذکر و یادآوری برای اصلاح در پوشش قرار گرفته‌اند همراهی بسیار خوبی داشته‌اند و فقط انگشت‌شماری از افراد قصد هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی داشته‌اند که به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897531

دیگر خبرها

  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • نقشه آمریکا برای غزه و اسرائیل
  • افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود
  • دفاع تمام قد وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • دفاع تمام قد وزیر کشور از عملکرد گشت ارشاد در خیابان ها
  • دفاع تمام قد وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها