Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسن رضاییان در جلسه ستاد بحران شهرستان پلدختر، استان لرستان بر ضرورت حفظ آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد بحران جهت اقدامات پیشگیرانه ومقابله با بحران در بارندگی تاکید کرد و افزود:برای پیشگیری و مقابله با سیلاب و آبگرفتگی ناشی از بارش‌های پیش رو، اطلاع‌رسانی لازم در سطح شهرستان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان ادارات ذی ربط به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در بازده زمانی قبل از شروع بارش ها، نقاط حادثه خیز از جمله لایروبی کانال ها و مسیل‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی از شرکت سامان محیط و بنیاد مسکن اردبیل و اصفهان خواست که با توجه به نگرانی‌های مردم سیل‌زده پلدختر و معمولان در این بازده زمانی کوتاه تا آغاز بارندگی‌ها در نقاط حادثه‌خیز، بستر رودخانه و دیواره ساحلی اقدامات لازم برای مقاومت در برابر سیلاب احتمالی را انجام دهند.

فرماندار پلدختر گفت:سیل فروردین ماه سالجاری خوشبختانه با اقدام‌ها و تلاش انجام شده توسط دستگاه های متولی تلفات جانی نداشت اما زیرساخت‌های شهرستان با حجم زیادی تخریب شد.

رضاییان افزود: این سیل ویرانگر و مخرب باعث بروز نقصان‌ها، کاستی ها و خرابی‌هایی در سطح شهرستان پلدختر شد که با همت مسئوولان فهیم و پر تلاش قابل ترمیم و تکمیل است.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل ستاد بحران در شهرستان آمادگی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با حوادث احتمالی قبل از شروع بارندگی در راستای ارایه خدمات به موقع و مدیریت صحیح برای کاهش خسارات و صدمات تا کم‌ترین حد ممکن است.

کد خبر 474876 برچسب‌ها آب و هوا - ایران استان لرستان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران استان لرستان حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر، به دلیل بارندگی و احتمال آب گرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ستاد مدیریت بحران از شهروندان خواست از حضور در مناطق پرخطر از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

کد خبر 6079347

دیگر خبرها

  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی