Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی کلانتر رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان اینکه اجرای پروژه‌های بهداشتی و درمانی شوشتر در دستور کار است، گفت: ۶ پروژ بهداشتی و درمانی این شهرستان به زودی بهره برداری می‌شود.

او اعتبار این پروژه را همراه با ساخت و تجهیزات لازم، ۱۵ میلیارد تومان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتر اظهار داشت: ۶ پروژه مذکور شامل؛ کلینیک ویژه خاتم الانبیا، بخش روان پزشکی مردان و زنان، آزمایشگاه بهداشت، خانه بهداشت در روستای حسام آباد و خانه بهداشت در ابوگروا است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در خصوص هدف از ساخت این پروژه‌ها گفت: این امر زمینه خدمات دهی بیشتر به مردم را ایجاد می‌کند و ما همه تلاش خود را در بهتر انجام دادن وظایف خود به کار می‌بریم.

او تصریح کرد: بخش روان پزشکی مردان و زنان نیاز شوشتر بوده که این نیاز با ظرفیت ۱۰ تخت برای هرکدام اختصاص داده شد و به زودی افتتاح خواهد شد.

مجتبی کلانتر با اشاره به اینکه ۲۱ رشته در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شوشتر وجود دارد، ادامه داد: این ۲۱ رشته شامل؛ داخلی، اورژانس، زنان و زایمان، بیهوشی، گوش و حلق و بینی، پوست و زیبایی، جراحی مغز و اعصاب، غدد، گوارش و شنوایی و… است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه بهداشت افتتاح پروژه آزمایشگاه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور

 رحیمی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی گفت: از آغاز دولت سیزدهم سه هزار پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب ۲۶ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت گفت: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهادسازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیت حاکم است و در منظر ما جهادسازندگی در این استان حاکم است و مردم متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

استاندار آذربایجان شرقی هم در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با وی خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای تسریع در ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی تبریز و تجهیز بیمارستان سرطانی از سوی این وزارتخانه شد.

 رحمتی با اشاره به تحولات چشمگیر انجام شده در عرصه بهداشت و درمان گفت: انقلابی که در حوزه بهداشت و درمان پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است باید در جامعه به درستی تبیین شود.

وی با قدردانی از فعالان نظام سلامت خواستار توجه به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان شد و افزود: مشکل عمومی در حوزه بهداشت و درمان بحث معوقات نیرو‌های پرستاری و کادر بهداشت و درمان است که انتظار می‌رود با تامین منابع مربوطه شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی همچنین خواستار تخصیص اعتبار مورد نیاز برای ادامه ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی شد و اضافه کرد: آذربایجان شرقی در حوزه بهداشت و درمان به مردم شمال غرب کشورمان خدمات ارائه می‌کند و با ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی مشکلی در زمینه تخت‌های بیمارستانی در شهر تبریز نخواهیم داشت اما سرعت کار در این پروژه پایین است و باید بتوانیم ضمن سرعت بخشی نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کنیم.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی ساخت این بیمارستان قابل توجه است و در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز نیازمند حمایت جدی وزارت بهداشت هستیم.

رحمتی ساخت بیمارستانی در شهر جدید سهند را مطرح کرد و افزود: باتوجه به جمعیت شهر جدید سهند ساخت بیمارستان در این شهر مطالبه عمومی است و وزارت بهداشت در این عرصه ورود جدی داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی ساخت بیمارستان در شهر مرند را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه سرانه بستری در شهرستان مرند پایین‌تر از متوسط کشور است ساخت بیمارستان در این شهر باید به طور جدی پیگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است