Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون فرهنگی هنری نور نبوی روستای خوی گفت: جشن تکلیف ۵۰ نفر از دانش آموزان با حضور خانواده ها و مسئولین و به همت اعضای کانون در مسجد حضرت سید الشهداء (ع) روستای خوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم حبیبی خویی» در آیین جشن تکلیف ۵۰ دختر دانش آموز در مسجد حضرت سید الشهداء (ع) روستای خوی گفت: جشن تکلیف یکی از وقایع مهم دانش آموزان دختر و پسر است که از اهمیت بالایی نیز برخورددار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد حضرت سید الشهداء (ع) روستای خوی در ادامه افزود: این جشن به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) با حضور خانواده ها و مسئولین برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: در این آیین ۵۰ نفر از دختران دانش آموز روستای خوی در حضور ۱۵۰ نفر رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

 

حبیبی خویی، ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف را از اهداف برگزاری مراسم جشن تکلیف برای دانش آموزان عنوان کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد حضرت سید الشهداء (ع) روستای خوی گفت: اجرای سرود،اجرای نمایش، تجلیل از دانش آموزان،پخش کلیپ و سخنرانی از برنامه های  آیین جشن تکلیف ۵۰ دختر دانش آموز در مسجد حضرت سید الشهداء (ع) روستای خوی بود.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد حماسه 9 دی قرآن کریم اردبیل خبرگزاری شبستان استان بوشهر سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل 9 دی فهما مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر روستای خوی کانون فرهنگی هنری نور نبوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی