Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سیل فروردین ۹۸ تعداد زیادی از روستاهای خوزستان آسیب دیدند که روستای تپی بخش شهیون دزفول از جمله آنها است که گویی فراموش شده است. ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، بارش باران شدید فروردین ماه 98 در استان خوزستان سبب شد تا تاسیسات زیرساختی در تعدادی زیادی از روستاها تخریب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حجم بی‌سابقه خسارات و گذشت بیش از 9 ماه از سیلاب اخیر در خوزستان هنوز مناطقی وجود دارند که ظاهرا از چشم مسئولان دور مانده است، در این باره روستا تپی بخش شهیون دزفول از این قاعده مستثنی نبوده است.

 بر اثر سیلاب اخیر پل تردد اهالی روستای تپی تخریب شده است و با گذشت 9 ماه از این حادثه همچنان مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند.

خانم اسماعیلی یکی از اهالی روستا تپی بخش شهیون در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در این باره، می‌گوید: بعد از بارندگی‌های شدید فروردین 98 پل تردد اهالی روستا تخریب شد، با تخریب این پل امکان تردد از اهالی روستا سلب شده و روی وضعیت درمانی تاثیر داشته است.

وی با بیان اینکه در این روستا تعدادی خانوار زندگی می‌کنند، افزود: در این باره گزارشات و شکایت زیادی برای بازسازی و ترمیم پل انجام دادیم ولی متاسفانه هیچ‌گونه اهمیتی به ما نمی‌دهند، این امر اهالی را به ستوه آورده است.

نوای کرامت امام رضا(ع) در محروم‌ترین روستاهای دزفول / روایت پزشکانی که پای پیاده به یاری مردم شتافتند + تصاویر‌گزارش| بی‌توجهی به پرستاران در مناطق محروم / وقتی تسهیلات و مزایا ‌به پرستاران ‌مرکزنشین اختصاص می‌یابدانتقاد امام جمعه موقت همدان از بی‌توجهی برخی مسئولان برای سرکشی‌‌ از ‌مناطق محروم

وی افزود: روستا تپی از بخش شهیون دزفول با فقر امکانات روبرو است نه برق و نه  آب داریم، لوله‌های آب هم بر اثر ریزش کوه بریده شده‌اند. 

 گزارش از فاطمه دقاق نژاد

انتهای پیام/337/ ت

R41468/P1336/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد

معاون قضایی دادگستری خوزستان و رئیس توسعه حل اختلاف این استان گفت: پرونده اختلاف خانوادگی منجر به قتل با تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول و با رضایت اولیای دم به صلح و سازش ختم شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم ازدزفول، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان منجر به قتل یک خانم و تشدید اختلاف بین اعضای خانواده شد.

وی ادامه داد: درخواست مکرر بستگان این خانواده از رییس دادگستری دزفول برای ورود به موضوع موجب شد تا این پرونده در دستور کار شعبه 12 شورای حل اختلاف این شهرستان قرار گیرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای شعبه حل اختلاف دزفول با اعضای این خانواده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جهادی و خداپسندانه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

وی ادامه داد: بین اعضای این خانواده برادری، صمیمیت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با صلح و سازش مختومه شد.

حجت الاسلام بهبهانی گفت: شورای حل اختلاف خوزستان با ایجاد مراکز صلح یار در استان تلاش دارد تا با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت زندانیان، توسعه آرامش و امنیت در استان گام بردارد.

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان، 235 پرونده قصاص نفس در این استان، سال گذشته به صلح و سازش ختم شد که این رقم نسبت به سال 1401 با 90 فقره پرونده، 161 درصد پیشرفت داشته است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • درآمد ۸۰ میلیارد ریالی حصیر بافان روستای ملی حصیر فشتکه
  • کلافگی اهالی روستای تلوری سفلی از عدم دفع آب‌های سطحی + تصاویر
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی