Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دهقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در دور دوم فعالیت تنیس روی میز مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان دختر در سطح بسیار بالایی  برگزار شد  که امید است در این دوره هم این مسابقات در سطح کیفی بالایی برگزار شود.

وی با اشاره به موفقیت‌های نوجوانان اردبیل در مسابقات تنیس روی میز بیان کرد: با در اختیار گرفتن سالن ۱۷ شهریور اردبیل ۹۷ بازیکن در رده سنی نوجوانان و جوانان  استان در این رشته ورزشی  استعدادیابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی گفت: تیرماه سالجاری با حضور وزیر ورزش و جوانان بعد از ۶۵ سال انتظار خانه پینگ پنگ اردبیل راه‌اندازی شد که از حیث امکانات و تجهیزات جزو پنج سالن برتر کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: بیشترین تمرکز ما در رده سنی پایه است تا برای سال‌های آینده بتوانیم رنکینگ خود را در رده سنی بزرگسالان با کسب مدال‌های رنگارنگ افزایش دهیم.

رییس هیات تنیس روی میز استان اردبیل با بیان اینکه کلاس داوری و مربیگری درجه سه با حضور مربیان کارکشته فدراسیون در سال جاری برگزار شد گفت: این کلاس داوری و مربیگری به مدت یک هفته به صورت عملی و تئوری با حضور صمد تدبیری مربی پیشین جوانان و نوجوانان کشور برگزار شد تا مربیان و داوران ما توان علمی خود را افزایش داده و نسبت به تربیت نوجوانان و جوانان دختر و پسر موفق در این رشته اقدام کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر سه باشگاه پینگ پنگ در اردبیل به صورت تخصصی در این رشته فعالیت می‌کنند هرچند گرایش جوانان و نوجوانان به این رشته به لحاظ رقابت بیلیارد با پینگ‌پنگ کاهش یافته ولی با برنامه‌ریزی بعمل آمده سعی می شود نوجوانان و جوانان مستعد برای شرکت در مسابقات ترغیب شوند.

رییس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل ورزش پینگ پنگ را ورزش گرانقیمت و هزینه‌بر دانست و گفت: برای توسعه همگانی این رشته ورزشی تلاش می‌ شود تا در پارک ساحلی و شورابیل اردبیل با استفاده از میزهای بتنی فضای خوبی را برای شهروندان برای بازی پینگ پنگ فراهم کنیم تا به همگانی شدن این رشته کمک شود.

برچسب‌ها تنیس روی میز ورزش اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز ورزش اردبیل تنیس روی میز ورزش اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی

۶ دوچرخه سوار به همراه یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان، اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و زنان ایران در رده‌های سنی بزرگسالان، امید و جوانان به میزبانی پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا بیست‌ویکم این ماه ادامه دارد.

دوچرخه‌سواران استان در تمامی رده‌های سنی در این اردو حضور دارند و آیدین علیاری و حسن سیف‌اللهی در رده بزرگسالان، علی لبیب در رده امید و پردیس فیض‌اللهی، فاطمه دادگر و امیر علیزاده در رده جوانان به‌عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی به اردو دعوت شده‌اند.

همچنین بهزاد کرم‌زاده از آذربایجان شرقی به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارد.

کد خبر 746990

دیگر خبرها

  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت