Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدارک مدیریت دو نامزد ریاست فدراسیون تنیس روی میز مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، امروز چهارشنبه ۱۱ دی ماه بعد از بررسی‌های به عمل آمده توسط کمیسیون تطبیق شرایط احراز وزارت ورزش و جوانان، مهرداد علی قارداشی و فاطمه کیوانی ۲ کاندیدای پست ریاست فدراسیون هستند که مدارک شان مورد تایید این کمیسیون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که مدارک آن‌ها در کمیسیون تطبیق شرایط احراز مورد تایید قرار نگرفته است، به مدت یک هفته حداکثر تا تاریخ ۱۸ دی ماه ۹۸ فرصت دارند به تکمیل مدارک خود بپردازند و یا مدارک جدیدی را به دبیر مجمع انتخابی فدراسیون تنیس روی میز ارائه دهند.
۹ کاندیدا در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرده بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون مترو هشتگرد منطقه سبز بغداد مهدی تاج جشنواره فیلم فجر38 روز پرستار شهلا ریاحی پینگ پنگ انتخابات تایید صلاحیت تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون مترو هشتگرد منطقه سبز بغداد مهدی تاج جشنواره فیلم فجر38 روز پرستار شهلا ریاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند /هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، در نطق میان دستور (سه شنبه ۲۸ فروردین ماه) خود در نشست علنی مجلس گفت: از ۷۵ سال پیش تاکنون که صهیونیست ها بخشی از خاورمیانه را گرفته اند و ادعا کردند که بیش تر از این نیز حقشان هستند و دیگران نیز صهیونیست ها را حمایت کردند اما هر بار که اعراب با هم یکی می شدند و در مقابل اسرائیل می ایستادند معمولا این ها شکست می خوردند ولی در جنگ ۳۲ روزه و به دنبال آن طوفان الاقصی پس از پیروزی انقلاب با وعده صادق تحقق پیدا کرد و اقتدار مسلمان ها را نشان داده است و این افتخاری است که باعث خوشنودی اهل ایمان می شود.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی افزود: از نیروهای مسلح و همه کسانی که در این راستا تلاش کردند سپاسگزاریم و به روح سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار زاهدی از درگاه الهی لطف و رحمت بیش تر طلب می کنیم؛ همچنین از مردم تهران به دلیل اعتماد مجددشان تشکر می کنیم و انشاالله که بتوانیم در تراز نظام و انقلاب خدمت کنیم.

نماینده تهران در مجلس بیان کرد: دوستان عزیز! جهاد تبیین نباید دست کم گرفته شود و به لطف الهی در فضای مجازی و صدا و سیما روی برنامه وعده صادق کار شد و این حرکت قابل تقدیر است بنابراین این مهم بوده که چنین پاسخ کوبنده ای در دنیا مطرح شود که ظالم کیست؟ و مظلوم چه کسی است؟ تبلیغ تاثیر زیادی دارد و ائمه جمعه باید فعالیت کنند تا مردم بیش تر در جریان این موضوع قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: صهیونیست ها کاری نمی توانند بکنند اگر مرد هستند حمله کنند و بیایند درگیر شوند، خودشان هم می دانند که آمریکا با حدود ۶۰ کشور با ایران جنگیده و در هشت سال شکست خورده است، دیگر شما که آدم آنها هستید و نمی توانید هیچ کاری کنید؛ بنابراین شما افرادی هستید که بچه های مدرسه ای را بمباران می کنید و به بیمارستان ها حمله می کنید و شماها نامرد هستید اگر مرد هستید بیایید با رزمنده ها بجنگید شما نمی توانید بجنگید و به این موضوع اعتراف کنید.

آقاتهرانی بیان کرد: در خصوص لایحه عفاف و حجاب گزارش تهیه شد و در صحن هم مطرح گردید؛ بنابراین باید ۳۲ دستگاه نسبت به این مسئله ورود کنند اما متاسفانه فقط ۲ دستگاه ورود کردند که یکی وزارت کشور بود و دیگری هم فراجا بوده است؛ اکنون فراجا پای کار است و همه دستگاه ها باید یاری کنند وزارتخانه ها همگی باید پای کار بیایند همه در این موضوع سهم داریم.

این نماینده تهران گفت: بحث عفاف و حجاب یک جنبه دینی دارد که جای خود دارد و یک جنبه قانونی دارد که ممکن است یکی بگوید هیچ دینی ندارم خب نداشته باش اما کشور ما قانون دارد این موضوع در ۴۳ سال پیش در شواری انقلاب فرهنگی آمده است و به هر دلیل بعضی ها عمل نکردند اما الان برای بار سوم به شورای نگهبان رفته و انشاالله فردا بپذیرند و آخرین مرحله آن باشد و طوری نشود که فقط فراجا وسط میدان باشد قطعا مجلس هم یاری می کند. عفاف و حجاب وجهه سیاسی، اخلاقی و اجتماعی و شرعی و دینی دارد، بنابراین هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از آن وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در خارج قوانینی که دارند محکم می نویسند، بنابراین قوانین باید بازدارنده باشد؛ لذا ۴۰ ماده عفاف و حجاب مربوط به دستگاه ها است و ۳۰ ماده شامل جرم انگاری می شود که حدود ۶ هزار ۷۰۰ نفر ساعت فقط کمیسیون فرهنگی برای این موضوع کار کرده و به همین اندازه هم کمیسیون قضایی روی آن کار کرده است در ضمن دولت باید ورود کند و تقاضا این است که همه وزرا سرخط شوند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895919

دیگر خبرها

  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند /هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • حذف دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران از مسابقات چک
  • حریفان نوشاد عالمیان در جام جهانی تنیس روی میز مشخص شدند
  • قرعه نوشاد در مسابقات قهرمانى جهان ماکائو مشخص شد
  • معرفی حریفان نوشاد عالمیان در جام جهانی تنیس روی میز