Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، در دیدار با نظریان مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان، با اشاره به آمار عملکرد اشتغالزایی توسط این بانک به ویژه در مناطق محروم گفت: این عملکرد مسرت بخش است و امید می‌رود که در آینده با تقویت و الهام از این قبیل کارها، گام های موثری در رفع مشکل بیکاری استانبرداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجا که بیکاری یکی از مشکلات مهم مردم لرستان است باید قبل از تبدیل این مشکل به بحران راه حلی برای آن پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حمایت‌های مادی و معنوی نهادهای ارزشی و انقلابی مانند بانک قرض الحسنه مهر ایران و بنیاد برکت مسئله اشتغال استان را متحول می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی اظهارداشت: اگر مشکل اشتغال رفع شود، امید و نشاط به استان برمی گردد و این مهم با همت جمعی و کمک نهاد هایی مانند بانک قرض الحسنه مهر ایران و بنیاد برکت صورت می گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم محرومیت زدایی در استان گفت: این امر از اولویت امور است و باتوجه به ظرفیت موجود در استان و وجود جوانان متعهد و متخصص، این مشکلات قابلیت برطرف شدن را دارند و می‌توانیم گام‌هایی رادر راستای توسعه و پیشرفت لرستان برداریم.

در ادامه، نوراله نظریان مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان نیز ضمن اشاره به آغاز سیزدهمین سال فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در شبکه بانکی کشور، گفت:این بانک در طول مدت فعالیت خود، باپویایی و ارتقاء شاخص ها، دارای عملکردی شفاف بوده است.

وی با اشاره به این که از بدو تاسیس بانک در سال ۸۶ ، مدیریت شعب استان لرستان نیز شروع به فعالیت نموده است اظهار داشت: در این مدت ۱۲۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به هم استانی ها پرداخت شده است.

نظریان با اشاره به تاکید نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر رفع مشکل بیکاری و محرومیت‌زدایی، افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای اهداف و مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت نهادهای مردمی و انقلابی همانند بنیادبرکت، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غیره گام های موثری در توسعه عدالت اجتماعی، رفع محرومیت و اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار در سطح کشور و به تبع آن در استان لرستان برداشته است.

مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان با اشاره به آمار عملکردی بانک در زمینه اشتغال زایی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار آسیب پذیر جامعه افزود: سیاست عملکردی بانک بر ادامه و ارتقای اینرونداست که این خود مستلزم همکاری شهروندان در ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تقویت بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تسهیلات قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک قرض الحسنه اشتغال آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود