Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته امداد، حسین دشتی عنوان کرد: در سال‌جاری برای اثربخشی هر چه بیشتر فرصت‌های شغلی ایجاد شده، اجرای طرح «راهبران شغلی» را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف بسیار مهم در بحث «راهبران شغلی» بهره‌گیری از توان علمی و عملی کارآفرینان، مراکز اقتصادی و پارک‌های فناوری است تا بتوانیم شاهد اشتغال و درآمد پایدار برای خانوار تحت حمایت باشیم، بیان کرد: طرح «راهبران شغلی»، کارآفرین محور است که در این طرح، مددجویان به کارفرمایان و صاحبان مشاغل معرفی می‌شوند تا زیر نظر آنها فرصت شغلی مناسبی برای‌شان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی به همکاری ۸۰ راهبر شغلی با کمیته امداد استان اردبیل اشاره و بیان کرد: «راهبران شغلی» استان اردبیل در زمینه‌های تولید، خدمات، صنعت، فرش بافی، کشاورزی و دامپروری با کمیته امداد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه هم‌اکنون حدود ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت زیر نظر «راهبر شغلی» مشغول به فعالیت هستند، گفت: از طریق شناسایی کارآفرینان و صاحبان مشاغل و انعقاد تفاهم نامه، سازماندهی مددجویان، پرداخت تسهیلات، کمک به راه‌اندازی طرح و درآمدزایی مطلوب برای خانوار تحت حمایت درصدد خوداتکایی آنها هستیم.

وی با اعلام اینکه ۸۴ طرح «راهبری شغلی» نیز به تصویب رسیده است، بیان کرد: انتظار داریم با تصویب این طرح‌ها، بیش از سه هزار نفر از مددجویان وارد بازار کار شوند که این امر رونق اقتصادی بسیاری را برای منطقه نیز به دنبال خواهد داشت.

دشتی با اشاره به اینکه نقشه راه مطلوبی برای توانمندسازی خانوار تحت حمایت ترسیم شده است، اعلام کرد: کمیته امداد استان اردبیل با برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و تخصصی، مهارت‌های لازم را به مددجویان می‌آموزد تا در هنگام اجرای طرح و همکاری با کارفرمایان دچار مشکل نشوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی به خانوار تحت حمایت را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: آموزش‌های فنی و تخصصی تأثیرات بسزایی در ارتقای اعتماد به نفس مددجویان و پایدارسازی طرح‌های اشتغال دارد.

کد خبر 4813989

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین دشتی کارآفرینی 9 دی بوشهر ایلام قزوین آلودگی هوا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند گرگان شیراز شهرکرد مشهد استانداری سمنان گردشگری صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری مهر، رؤیا عسگرپور صبح چهارشنبه در نشست مشترک کارگروه سوادآموزی استان البرز که با هدف ساماندهی فضا و نیروی انسانی برای آموزش برگزار شد، گفت: در سال گذشته ۹۸۹ نفر از مددجویان محروم از سواد کمیته امداد در راستای تفاهم نامه منعقده شناسایی و در دوره‌های سوادآموزی ثبت نام شدند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز ضمن قدردانی از تعامل مؤثر و دغدغه مندی مسؤولان کمیته امداد البرز در برنامه ریشه کنی بیسوادی اظهار کرد: در اساسنامه جدید سازمان نهضت سوادآموزی، ایجاد نوآوری و راهکارهای نوین در کنار مردمی سازی و پررنگ‌تر شدن نقش دستگاه‌ها برای توسعه سطح سواد در کشور مورد انتظار است.

وی افزایش نرخ سواد در استان را مسئله‌ای همگانی دانست و تصریح کرد: اتفاق خوبی که برای تحقق شعار سال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در ثبت نام مددجویان و ساماندهی فضا و آموزش در کلاس‌های سال جاری محقق شد، ثمره دغدغه مندی و مشارکت پویا مدیران و مسؤولان این نهاد است.

کد خبر 6080602

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»