Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@13:56:03 GMT

پاکسازی ۹۲ باب خانه در اطراف میدان امام حسین(ع)

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۹۴۳۲

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: دومین مرحله از طرح پاکسازی نقاط آلوده، پاتوق‌ها محلات اطراف میدان امام حسین (ع) با همکاری ماموران سرکلانتری یازدهم پلیس پیشگیری انجام شد.

وی ادامه داد: ۹۲ باب خانه در خیابانهای صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین(ع) شناسایی  و پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این طرح  ۱۷۴ معتاد، ۵۲ خرده فروش مواد مخدر و ۳۷ سارق شناسایی و دستگیر شده‌اند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد:تعدادی از منازل در خیابانهای صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین غیرقانونی فعالیت می کردند و برای مردم محلی ایجاد ناامنی کرده بودند و پاکسازی این مناطق مطالبه مردمی است.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه برخی از این منازل قابل ساماندهی است، تصریح کرد: بسیاری از منازلی که بحرانی بودند پلمپ شده اند و تعدادی از مالکان نیز بازداشت می‌شود. برخی از صاحبان منازل به دنبال درآمد زایی هستند و یک اتاق را به ده الی ۱۵ نفر اجاره داده و شبی ۱۵ هزار تومان میگیرند بدون اینکه امکانات بهداشتی در این منازل ایجاد کرده‌ باشند. 

وی ادامه داد: ۳ خانم نیز در این طرح بازداشت شده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام حسین شناسایی و دستگیر معتاد مواد مخدر پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروز مأموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی بیجار - بابارشانی به یک دستگاه خودرو از نوع سواری سمند مشکوک شدند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی و استعلام به عمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد جفت پلاک خودرو جعلی بوده و خودرو سابقه سرقت از استان تهران را دارد.

فرمانده انتظامی بیجار از تحویل خودرو به فرد مالباخته خبر داد و گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده خودرو به پارکینگ منتقل شد و اقدامات قانونی برای شناسایی مالباخته انجام و خودرو تحویل شاکی شد.

قربانی با تاکید بر لزوم آگاهی شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت عنوان کرد: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و.... از سرقت وسایل نقلیه خود پیشگیری کنند.

کد خبر 6064204

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • اولین نقشه میدان مغناطیسی سیاه‌چاله مرکزی کهکشان راه شیری منتشر شد
  • جشن بزرگ قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی | قرآن خوانی ۱۰۰ هزار نفری در ولادت کریم اهل بیت
  • تمهیدات ویژه ترافیکی برای محفل قرآنی امام حسنی‌ها اعلام شد
  • درمان آب سیاه چشم در خانه؛ از پیشگیری تا درمان طبیعی در منزل
  • دیوارنگاره میدان ولیعصر یک کیک تولد بزرگ شد!
  • سقوط درخت در محدوده بزرگراه امام علی (ع) تهران
  • تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم قرآنی امام حسنی‌ها(ع)