Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:11:34 GMT

مهدوی: استقلال باید سریعتر مربی اش را معرفی کند

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۹۴۷۳

مهدوی: استقلال باید سریعتر مربی اش را معرفی کند

محمد رضا مهدوی، مربی تیم ملی نوجوانان بر این باور است استقلال اگر از بازگشت استراماچونی به تهران قطع امید کرده به جای دنبال کردن مذاکرات از راه های دیگر باید به دنبال مربی جدید باشد تا زمان را از دست ندهد.

به گزارش "ورزش سه"، او دراین باره می گوید: من از خصوصیت اخلاقی استراماچونی اطلاعی ندارم اما هم رفتار او غیر حرفه ای بود و هم رفتار باشگاه استقلال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندهای قرارداد مشخص و واضح بود و استراماچونی می توانست با ادامه حضور در استقلال درخواست خسارت کند و هم چیز قابل حل بود. اما در هفته های اخیر با رفتارهایی که از سوی باشگاه استقلال و استراماچونی شد زحمات یک تیم به هدر رفت و تماشاگران هم نا امید شدند. الان مشخص نیست که باشگاه استقلال راست می گوید یا استراماچونی. باشگاه از مذاکره حرف می زند و استراماچونی تکذیب می کند و می گوید اصلا نماینده من در دوحه حضور نداشته است! حرف کدامیک را باور کنیم؟

 

محمد رضا مهدوی ادامه می دهد: استراماچونی باید پیش از حضور در تهران توجیه می شد و ما شرایط فوتبال ایران را به او توضیح می دادیم. همین طور به مارک ویلموتس و کالدرون. فوتبال ما یک فوتبال خاص با فرهنگ مخصوص به خود است. در فوتبال حرفه ای تیم ها هفتگی، ماهانه و سالانه برای انجام تمرین و بازی برنامه ریزی می کنند اما اینجا تیم بزرگی چون استقلال از زمین تمرین فردای خود خبر ندارد. کارلوس کی روش به خوبی متوجه این وضعیت شد و سعی کرد خودش را مدیریت کند و سال های سال در فوتبال ایران ماند. واقعیت این است که باشگاه های ما حرفه ای نیستند و تیم هستند. خیلی از تیم های ما زمین تمرین اختصاصی ندارند. باشگاه های ما به واقع یک تیم هستند. ما زمانی که می خواهیم دست به استخدام یک مربی خارجی بزنیم باید همه این چیزها را روز اول به آنها بگوییم.

 

مربی تیم ملی نوجوانان در خصوص اینکه بهترین تصمیم برای آینده استقلال چیست؟ می گوید: واقعیت ها باید در اینباره به مردم گفته شود. اکنون فضای مجازی به شما اجازه می دهد از آنسوی دنیا به راحتی واقعیت ها را به تماشاگران بگویید. استقلال می گوید مذاکره کردیم و نتیجه نداده و استراماچونی چیز دیگر می گوید. رفتار استقلال شاید در ابتدا با استراماچونی اشتباه بود اما در ادامه این استراماچونی بود که با احساسات میلیون ها تماشاگران استقلال بازی کرد. او پولش را از باشگاه گرفت اما برنگشت. استقلال باید هر چه سریعتر مربی جدید خود را انتخاب کند و زمان را بیش از این از دست ندهد.

 

مهدوی در پایان در خصوص شروع تمرینات تیم ملی نوجوانان گفت: به زودی تمرینات تیم ملی نوجوانان آغاز می شود تا ما برای حضور در بازی های جام ملت ها آماده شویم.

نوجوانان محمد رضا مهدوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش اطعام مهدوی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، صباغیان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گفت: همزمان با سالروز میلاد مبارک کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته اطعام و اکرام ایتام، ۶۰۰ سبد غذایی، ۲دو هزار پرس غذای گرم و و تعداد ۸۰۰ سبد بهداشتی در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح اطعام مهدوی در بیرجند
  • همخوانی هستی مهدوی‌فر با آهنگ مارتیک
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال