Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:34:17 GMT

اقامتگاه بوم‌گردی در«اِفین» زیرکوه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۹۸۸۱

اقامتگاه بوم‌گردی در«اِفین» زیرکوه افتتاح شد

برای ساخت اقامتگاه بوم‌گردی سرای حاجی احمد، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۰ درصد با بازپرداخت پنج ساله توسط بانک انصار پرداخت شده است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان جنوبی در آیین افتتاح این اقامتگاه گفت: اصلاح تقاطع جاده افین از مصوبات سفر فروردین 98 استاندار خراسان جنوبی به زیرکوه بود که برای زیرسازی، آسفالت و میدان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و برای جابه ‌جایی تیرهای برق ۱۳۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جعفری افزود: این پروژه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد که تاکنون ۴۸۵ میلیون تومان تخصیص یافته است و نیز نیمه اول سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در ارتباط با پروژه احداث جاده خطیبی به چاه شهید صدوقی گفت: این پروژه ۱۱ کیلومتری ۲ روستای خطیبی و شهید صدوقی را به شبکه زیرکوه متصل می‌کند.

وی اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه سه میلیارد تومان هزینه می‌شود که با بهره برداری از آن مسیر بخش زهان به زیرکوه ۱۱ کیلومتر نزدیکتر خواهد شد.

بازدید از کتابخانه شهدای غزه زهان، بازدید از مسجد جامع تاریخی و طرح اصلاح تقاطع افین و پروژه احداث جاده خطیبی از دیگر بازدیدهای معتمدیان در بخش زهان بود.

  بازدید از پروژه احداث جاده خطیبی، طرح گازرسانی و آبرسانی و پروژه مسکن محرومان روستای اردکول، استخر شنای حاجی آباد، ساختمان جدید فرمانداری و نشست بررسی سند توسعه و محرومیت زدایی و بررسی مصوبات سفر قبلی از مهمترین برنامه‌های معتمدیان در سفر یکروزه به زیرکوه است.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و زیرکوه دارای سه بخش مرکزی، شاسکوه و زهان است.

براساس آخرین اعلام استانداری خراسان جنوبی ۵۸۵ مصوبه با انجام ۱۴ سفر رسمی استاندار به شهرستان‌های این استان احصا شده که بخشی شامل پروژه‌های فیزیکی و برخی مربوط به گره‌گشایی از مشکلات مردم است.

دبیرخانه پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مستقر است.

برچسب‌ها بيرجند زیرکوه بوم گردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بيرجند زیرکوه بوم گردی بيرجند زیرکوه بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • رویش گیاه ریواس در دشت‌های زیرکوه
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟