Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:13:31 GMT

آزمون: آقای مدیری بیا فوتبال بازی کن!

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۹۹۰۷

آزمون: آقای مدیری بیا فوتبال بازی کن!

سردار آزمون می‌گوید به ماریا مدلی که قرار بود جام جهانی را قرعه کشی کند، توصیه کرد و درباره پوشش راهنمایی داد تا مراسم در ایران هم پخش شود.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون شب گذشته در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور یافت. او که در روز تولدش نیز قرار گرفت، 30 دقیقه با مدیری به گفت و گو نشست و به سوالات او پاسخ داد که در ادامه بخشی از این گفتگو را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* خیلی به خانواده وابسته هستی، این از کجا می‌آید؟

 

موقعی که من به دنیا آمدم، قطعا اولین نفر مادرم است که سختی می‌کشد. بیشترین علاقه زمانی آمد که من 17 ساله بودم و مادر یکی از دوستانم فوت شد و من حرف های دوستانم را شنیدم و بیشتر قدردان مادرم شدم و هرجا هم بروم او را می‌برم.

 

* درباره مردم ترکمن بگو.

 

مردم ترکمن خیلی مهمان نواز و مظلوم هستند. آنجا استعدادهای زیادی در فوتبال، والیبال، بسکتبال و... وجود دارد و عاشق اسب هم هستند.

 

* کسب و کار اصلی ترکمن ها از چیست؟

 

ترکمن ها در هر خانواده یک اسب دارند و سرمایه اصلی است. با اسب می‎‌شود پول درآورد و بیشتر کسب و کارشان از اسب است.

 

 

* نمیترسی که برچسب لاکچری بودن به تو بخورد؟

 

من الان 24 سالم است، از اول من هیچ وقت از پدرم پول نگرفتم و هر پولی درآوردم با زور خودم درآوردم. من تمام پول را برای لاکچری بودن استفاده نمی‌کنم و چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که کاری که می‌توانم را انجام دهم. اما می‌بینید که توی اینستاگرام هم عکسی را نمی‌گذارم که مردم را آزار دهد.

 

* چرا والیبالیست نشدی؟

 

پدرم هیچ موقع دوست نداشت من والیبالیست شوم، من حتی تیم ملی نوجوانان هم رفتم. اما میگفت قدر تو را در والیبال نمی‌دانند و با من خیلی کار کرد تا به فوتبال بروم.

 

* اگر فوتبالیست نمی‌شدی چه کاره می‌شدی؟

 

هرکاری که می‌توانستم در آن پول شریف به دست بیاورم، آن را انجام می‌دادم.

 

* تو با مدلی که قرعه کشی جام جهانی را انجام داد صحبت کردی که لباس قابل پخش بپوشد؟

 

نه اینطور صحبت نکردم، ماریا از من سوال کرد که چون پوشش مجری نامناسب بود پخش نکردند. من گفتم چقدر خوب که این را فهمیدی. در ایران بعضی جاهای محروم هستند که پنج خانواده از یک تلویزیون می‌بینند که ببینند ایران در کدام قرعه است و او هم عاقل بود.

 

* چرا در روسیه مانده ای؟

 

من اول که به روسیه آمدم با هدف آمدم که یکهو جایی نروم که فوتبالم نابود شود. من با بزرگان فوتبال، مدیربرنامه و خانواده ام جلسه داشتم که بعد از این تیم ها چه تیمی مناسب است. الان به زنیت رسیده ام که تهِ تیم های روسیه است و جزو ثروتمندترین های روسیه هم هست. من 2.5 سال با زنیت قرارداد دارم.

 

* از انگلیس پیشنهاد داری؟

 

وقتی در رستوف بودم پیشنهاد از لیورپول آمد اما مربی صلاح ندانست که بروم. گفت که کار کن و فیزیکت را بالا ببر و در آینده برو.

 

 

* از اوضاع فوتبال ایران بگو.

 

من با استقلال و پرسپولیس کاری ندارم. من چون در تیم ملی هستم می ‌توانم این انتقاد را داشته باشم که وقتی ما پول نداریم مربی را با این حقوق بگیریم، چرا قرارداد بستیم؟ ما تیم اول آسیا بودیم که در این 2-3 ماه هدر رفت و این برای آبروی ایران خوب نیست. امیدوارم با نظم بیشتر تیم ملی هم مثل دفعه قبلی به جام جهانی صعود کند. من تعجب می‌کنم که وقتی پولی نیست، چرا با مربی قرارداد می‌بندند. پیشکسوتان ایران هم هستند که می‌توانند به ما کمک کنند و انشالله این اتفاق بیفتد.

 

* نظرت درباره بازیگری چیست؟

 

اصلا بلد نیستم. مثل این که به شما بگوییم بیا فوتبال بازی کن! بلد نیستید... من یک بار بازیگری کردم در همین فیلم سریک که برای من بس است. واقعا استعدادش را ندارم.

 

* فقط با بله یا خیر باید به این سوالات پاسخ بدهی.

 

- آیا تا حالا از جیب پدرت پول برداشتی؟ خیر.
- تا حالا از اردوی تیم ملی یواشکی رفتی؟ خیلی.
- تا حالا شب یک بازی مهم تا نصفه شب در گوشی بودی؟ خیر.
- تا حالا دست به یکی کردی که به کسی پاس ندهی؟ خیلی خیر!
- تا حالا با بازیکنان گنگ شدی که مربی را هوا کنید؟ بله.
- تا حالا از موقعیتت سو استفاده کرده ای؟ خیر.
- تا حالا کتک کاری کرده ای؟ بله.
- تا حالا با آیدی ناشناس زیر پست کسی رفتی فحش بدهی؟ خیر.

تیم ملی ایران سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لوس ویرا سرمربی پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی خود در پاسخ به اینکه در فوتبال ایران چه نکاتی باید رعایت شود تا کیفیت مسابقات بالاتر برود، گفت: «در فوتبال ایران نکاتی برای بهتر شدن وجود دارد و مهم‌ترین آن مربوط به وقت تلف کردن زیاد است. در بازی‌ها می‌بینیم که اعتراض به داور، به حاشیه‌های بیرون زمین، لیزر انداختن از سوی تماشاگران، پرتاب اشیایی مختلف به زمین و اینکه بازیکنان خودشان را روی زمین می‌اندازند و خودشان را مصدوم نشان می‌دهند، اتفاق می‌افتد و این اصلا برای فوتبال خوب نیست.»

غیر از اوسمار بسیاری از مربیان خارجی که وارد فوتبال ایران شده‌اند بارها به نکاتی در مورد وقت تلف کردن در فوتبال ایران اشاره کرده‌اند اما این معضل همچنان حتی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران، لیگ برتر هم دیده می‌شود و باعث شده کیفی‌ و سرعت مسابقات پایین بیاید.

عجیب اینکه در آنالیز بازی‌های لیگ برتر بارها اعلام شده که زمان مفید هر مسابقه بعضا اعداد عجیب و تاسف‌آوری است که نشان می‌دهد بیشتر از اینکه توپ در جریان مسابقه باشد بنا به دلایل مختلف از جمله مصدومیت، درگیری‌های داخل و بیرون زمین، اعتراض به داوری و ... بازی از جریان می‌افتد و در نهایت زمان مفید بازی تفاوت چشم‌گیری با استانداردهای جهانی در فوتبال سطح اول دنیا دارد.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم)
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم