Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود برومند معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، از حضور ۵۰ عضو هیأت علمی در فرصت‌های مطالعاتی خبر داد.

وی گفت: براساس ابلاغ آئین نامه استخدام اعضای هیأت علمی جدید، همه افرادی که از ابتدای سال ۹۸ به صورت رسمی بخواهند وارد پروسه استخدام به عنوان هیأت علمی شوند، باید یک دوره فرصت مطالعاتی اجباری را در صنعت بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دوره حداکثر ۶ ماه است و هدف از این دوره آشنا شدن اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌ها با نیازهای جامعه و صنعت است.

برومند تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۵۰ عضو جوان هیأت علمی به صنعت و جامعه وارد شده‌اند و قطعاً با ادامه اجرای این طرح، تعداد افرادی که به این فرصت مطالعاتی رفته‌اند، افزایش می‌یابد و طرح موفقی خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

188 / 188 معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مسعود برومند فرصت مطالعاتی هیأت علمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مسعود برومند فرصت مطالعاتی هیأت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد

دانشگاه گیلان اعلام کرد: با حکم محمدعلی زلفی گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمد دوستار به سرپرستی این دانشگاه منصوب شده است.

در این حکم انتصاب آمده است: انتظار می‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کار‌آفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محور‌های سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

محمد دوستار (متولد سال ۱۳۵۰ در رشت) دانش‌آموخته رشته مدیریت و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه گیلان با مرتبه دانشیار است که از سوابق اجرایی او می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور استان گیلان، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه گیلان اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین طی نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های فرید نجفی، رئیس سابق دانشگاه گیلان که از ۲۱ آذر ۱۴۰۰ مسئولیت دانشگاه گیلان را به عهده داشت، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان‌ها در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • معاون حوزه وزارتی وزارت علوم منصوب شد
  • حمایت یک میلیاردی از کسب‌وکارهای دارای سطح بلوغ فناوری ۳ یا بالاتر
  • معاون حوزه وزارتی منصوب شد
  • آغاز ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سرا‌های دانش آموزی