Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان نهضت سوادآموزی از فعالیت بیش از 50درصد مراکز سوادآموزی استان ایلام در چرداول خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "پرویز کوثری"، معاون سازمان نهضت سوادآموزی درحاشیه مراسم افتتاحیه مرکز سوادآموزی شهر شباب درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در چرداول  گفت:بیش از۵۰ درصد ازمراکز یادگیری سواد آموزان استان در شهرستان چرداول مشغول آموزش به سوادآموزان است که این نشانگر علاقه بیسوادان به آموختن سواد وعلم آموزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مراکز یادگیری سواد آموزی صرفا جهت یادگیری نیستند بلکه توسعه در زمینه های مختلف ومهارت آموزی هم جز برنامه های اصلی این مراکزاست.

گفتنی است بومی گزینی در استخدامهای سازمان نهضت سواد آموزی ،تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریسی،کمک در جهت رفع مشکل سهمیه مناطق جنگی برای شهرستان،اختصاص بسته های حمایتی برای سوادآموزان وبیمه وتسهیلات برای این قشر از جمله مطالبات ازسوادآموزان وآموزشیاران نهضت سوادآموزی چرداول است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی استان سیستان در ۳ روز اتفاق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر، فیروز قاسم‌زاده، سخنگوی صنعت آب درباره آخرین وضعیت بارش در استان‌های جنوبی خاطرنشان کرد: بارش‌های جنوب‌شرق کشور به‌ویژه در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان با مقادیر بی‌سابقه بارشی در روزهای ۲۸ تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در حالی به‌وقوع پیوست که در ۵ ایستگاه باران‌سنجی بارش‌های بالای ۲۰۰ میلیمتر ثبت شد و ایستگاه زرآباد نیز با بارش بالای ۲۷۰ میلیمتر رکورد، بی‌سابقه‌ای را ثبت کرد.

وی افزود: متوسط بارش استان سیستان و بلوچستان حدود ۱۰۰ میلیمتر است که در این سامانه بارشی، بیش از ۵۰ درصد بارش استان تحقق یافت و بارش استان نسبت به متوسط بلندمدت بیش از ۶۰ درصد رشد را ثبت کرد.

سخنگوی صنعت آب کشور گفت: آمارهای ثبت شده در این سامانه بارشی حاکی از شدت این سامانه نسبت به چرخند حاره‌ای گونو سال ۸۶ و بارش‌های دی سال ۹۸ بوده و در اثر این بارش‌ها، تقریباً تمامی سدهای منطقه سرریز کرد.

قاسم زاده ادامه داد: سد کهیر که در سال گذشته به بهره‌برداری رسید، بیش از ۳۰۰ میلیون مترمکعب ورودی داشت که با حجم خالی ایجاد شده در مخزن قبل از وقوع سیل، به‌خوبی مدیریت شد و مازاد سیلاب بی‌سابقه را با حداقل مقادیر جریان به پایین دست منتقل کرد.

کد خبر 6082438

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی استان سیستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور
  • فعالیت ۶۰ هزار نفر در ایلام در زمینه دامداری
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی