Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل بال ایرانی تیم فوتبال برایتون به چلسی انعکاس گسترده‌ای در سطح جهان داشته و خبرگزاری فرانسه نیز یکی از تمجیدکنندگان از علیرضا جهانبخش بوده است. ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش در 26 بازی لیگ برتری‌اش از زمان پیوستن به برایتون پایش به گلزنی باز نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از بازگشت به ترکیب این تیم در دو بازی متوالی موفق شد دو گل زیبا به ثمر برساند که اوج درخشش وی در بازی شب گذشته (چهارشنبه) برایتون مقابل چلسی در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس بود که با یک ضربه قیچی برگرداندن زیبا تور درواره چلسی را به لرزه در آورد.

خبرگزاری فرانسه (AFP) با انتشار گزارشی با عنوان «گل خیره‌کننده جهانبخش جشن سال نوی چلسی را خراب کرد»، نوشت: گل قیچی برگردان تماشایی جهانبخش باعث شد برایتون و چلسی امتیازات را تقسیم کنند و جشن فرانک لمپارد تاحدودی به هم بخورد. این مهاجم ایرانی که اولین گل لیگ برتری‌اش را در برتری 2 برصفر برایتون مقابل بورنموث به ثمر رسانده بود، در بازی با چلسی دومین گلش را برای این تیم زد.

در ادامه این گزارش آمده است: جهانبخش که در سال 2018 با شکستن رکورد نقل‌وانتقالات باشگاه برایتون از AZ آلکمار به این تیم انگلیسی ملحق شد، تا دو بازی اخیر برایتون نتوانسته بود تأثیرگذار عمل کند. سزار آسپیلیکوئتا ابتدا در دقیقه 10 این بازی از فاصله نزدیک موفق به گلزنی شد و چلسی را پیش انداخت، اما برایتون تسلیم نشد تا اینکه در دقیقه 84 به لطف لحظه جادویی جهانبخش نتیجه را به تساوی کشاند.

تمجید فرانک لمپارد از سوپر گل جهانبخشگراهام پاتر: گل جهانبخش حیرت‌آور بود/ او را واقعاً دوست دارمستاره ایرانی بهترین بازیکن دیدار برایتون - چلسی شد/ جهانبخش: برای گلزنی تنها یک گزینه داشتم/ حس کردم می‌توانم مؤثر باشم

در پایان این گزارش می‌خوانید: علیرضا که در دقیقه 68 به جای آرون موی به بازی آمد، با یک ضربه قیچی برگردان زیبا، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد. کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی شانسی برای مهار آن نداشت و نتیجه برای برایتون به تساوی کشیده شد. گل خیره‌کننده جهانبخش تنها چند هفته بعد از گل فوق‌العاده هیونگ‌مین سون، مهاجم کره‌ای تاتنهام به برنلی به ثبت رسید که هر دو گل قطعاً می‌توانند کاندیدای کسب عنوان بهترین گل فصل شوند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس چلسی علیرضا جهانبخش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس چلسی علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلیس چلسی علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست در برنابئو بارسا را شکست دهد اما در ابتدا و خیلی زود غافلگیر شد. 

روی ارسال کرنر رافینیا و ضربه سر کریستنسن، آبی و اناری‌ها پیش افتادند. روی این گل بیشتر از همه اشتباه در خروج آندری لونین مشهود بود و در واقع او مقصر اصلی لقب گرفت. گلر اوکراینی در ادامه بازی خوبی انجام داد و هرچند یک‌بار دیگر دروازه‌اش باز شد اما روی آن گل مقصر نبود.

آاس نوشته است که این تنها اشتباه فاحش لونین بعد از 34 بازی فصل بود و پس از ایکر کاسیاس در ال‌کلاسیکوی سال 2010 اولین گلر رئال شد که برابر بارسا با اشتباه خود باعث باز شدن دروازه رئال شده است.

لازم به ذکر است که لونین در بازی برابر سیتی با مهار دو پنالتی باعث صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و جانشینی شایسته برای تیبو کورتوا نشان داده است.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)