Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@06:54:22 GMT

پلمب ۹۲ خانه مجردی در میدان امام حسین (ع) + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۰۵۹۳

پلمب ۹۲ خانه مجردی در میدان امام حسین (ع) + تصاویر

باشگاه خبرنگاران: سرهنگ موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری ناجا در حاشیه اجرای دومین مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده سرکلانتری یازدهم اظهار کرد: براساس گزارش‌های مردمی مشخص شد که تعدادی از خانه‌های خیابان صفا و اسدی در حوالی میدان امام حسین (ع) به صورت غیرقانونی فعالیت دارند و غیرقابل سکونت هستند و برای ساکنان این محله ایجاد ناامنی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در راستای اجرای دومین مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده پایتخت، ۹۲ باب خانه مجردی شناسایی و پلمب شد، افزود: با اجرای این طرح ۱۷۴ معتاد، ۵۲ خرده فروش موادمخدر، ۳۷ سارق و ۳ زن که ساکن این منازل بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه این منازل بحرانی قابل ساماندهی هستند، گفت: بسیاری از منازلی که بحرانی بودند پلمب شدند و مالکان آن‌ها نیز بازداشت می‌شوند.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: برخی از صاحبان منازل به دنبال درآمدزایی هستند، لذا یک اتاقک را به مبلغ ۱۵ هزار تومان به ۱۰ نفر اجاره می‌دهند که تمامی این منازل فاقد امکانات بهداشتی هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: پلمب خانه مجردی میدان امام حسین تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد

 سرهنگ "مهدی مهدوی کیا"  اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بروجرد، پس از هماهنگی قضائی توسط چندین اکیپ از پلیس‌های تخصصی و کوپ در سطح این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

 وی افزود: ماموران این انتظامی با برنامه ریزی هدفمند موفق به کشف ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ خرده فروش، کشف ۶ هزار نخ سیگار خارجی، کشف یک دستگاه خودروی سرقتی، کشف ۴ فقره جرایم سایبری و کشف ۲ دستگاه تلویزیون رنگی ۶۵ اینچ سامسونگ به ارزش یک میلیارد ریال شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد توقیف ۷ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر اقدامات این طرح عنوان کرد.

 سرهنگ مهدوی کیا با بیان این مطلب که این گونه طرح‌ها به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • ساخت مستند فرمانده لوتی‌ها
  • تامین آب روستا‌های بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)