Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@03:01:05 GMT

واکنش رحمان رضایی به جنجال شب گذشته استرا

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۱۰۶۴

واکنش رحمان رضایی به جنجال شب گذشته استرا

عضو تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال با نمایندگان استراماچونی گفت: از استراماچونی بعید است در گفتگو با یک رسانه ایرانی مذاکرات دوحه را تکذیب کرده باشد.

به گزارش مشرق، رحمان رضایی اظهار داشت: با دیدن مصاحبه منتسب به استراماچونی شوکه شدم و تعجب کردم که چطور ممکن است چنین خبری منتشر شده باشد. سابقه و تجربه نشان داده استراماچونی حتی زمان حضورش در ایران هرگز با هیچ رسانه ایرانی مصاحبه نکرد و به جز در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی پاسخگوی رسانه‌های ایرانی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه در زمان حضور در ایران و چه زمان خروجش از ایران مصاحبه‌های منتسب به او و اخبارش در رسانه‌های ایتالیایی و با خبرنگاران نزدیک به خودش در ایتالیا صورت می‌گرفت لذا بعید می دانم امروز او مصاحبه‌ای کرده باشد که در آن مذاکرات دوحه را تکذیب کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

نیمکت استقلال به کدام مربی می‌رسد؟

عضو تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال با نماینده استراماچونی بیان داشت: این نشست در دوحه صورت گرفته و تمامی اسناد آن موجود و قابل ارائه است. وکلا و مدیر برنامه استراماچونی با ما گفتگوهای مفصلی داشت و استراماچونی نیز در جریان این گفتگوها قرار داشت. با شناختی که من از استراماچونی دارم بسیار بعید می دانم او در گفتگو با رسانه‌ها به طور کلی منکر این نشست شده باشد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین رحمان رضایی آندرا استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!

اکانت های منافقین با انتشار پست هایی از رسانه های غربیِ همسو با صهیونیست ها که در جهت کنترل افکار عمومی به رهگیری ۹۹ درصدی! اشاره داشتند، تلاش کردند این عملیات را ناموفق نمایش دهند.

به گزارش مشرق، بامداد ۲۶ فروردین خبری فوری در صدر اخبار رسانه های دنیا اخبار قرار گرفت. پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیسیتی در حمله به سفارتخانه اش در دمشق سوریه و شهادت تعدادی از مستشاران!

با گذشت دقایقی از انتشار خبر، تصاویر موشک ها و پهپادهای تهاجمی که به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده بودند، در آسمان شهرها رویت و در شبکه های اجتماعی فراگیر شد. هر چند زمان این اتفاق شامگاه بود ولی شیرینی و هیجان این اقدام سپاه پاسداران در واکنش به جنایت صهیونیستها منجر به تشکیل تجمعاتی در شهرها و انتشار پست های حمایتی در شبکه های اجتماعی از سوی حتی کاربرانی شد که در دسته بندی های سیاسی، منتقد محسوب می شوند.

این حجم از موج شادی در خیابان ها و فضای سایبری، افراد متخصص در عملیات روانی را نسبت به واکنش دشمن ، به تامل وادار می کرد. پر واضح است آنچه در شامگاه ۲۶ فروردین رخ داد برای صهیونیست ها تنها شکست نظامی در ابعاد قابل بررسی نبود، بلکه ایجاد بُعد دومی به مراتب مخرب تر از استیصال پدافندهای غربی و صهیونی در تعقیب پهپادها و موشک های ایرانی بود، و آن ایجاد حس غرور و شادی در مردمی بود که سال ها تلخی جنایت صهیونیستها را به جان خریده و به امید روزی بودند که هیمنه پوشالی رژیم نامشروع شکسته شود. قطع به یقین خروجی این حس غرور ایجاد وحدت بین آحاد این ملت با تمام تفاوت ها و سلایق مختلف بود.

اما ساعتی پس از واکنش موشکی ایران به صهیونیست ها و همزمان با انتشار ابعاد این حادثه و واکنش های مقامات سیاسی و نظامی جهان، خبری در رسانه ها منتشر شد که به نظر در میان اخبار حمله موشکی دیده نشد:
حضور افسر اطلاعاتی مستقر در سفارت اسرائیل در کشور آلبانی در مقر گروهک تروریستی منافقین!

برخی رسانه ها ساعاتی پس از حمله تلافی جویانه ایران در خبری گزارش کردند افسر اطلاعاتی مستقر در سفارت اسرائیل در کشور آلبانی، با حضور مخفیانه در مقر گروهک منافقین در این کشور با کادر ستاد اجتماعی و ستاد اطلاعات منافقین در حضور عباس داوری، زهرا مریخی، مژگان پارسایی و مهدی ابریشمچی دیدار و گفتگو کرده است. خروجی این جلسه هماهنگی برای تغییر جو رسانه‌ای در داخل ایران بود.

پس از گذشت ساعاتی از این جلسه اکانت های لیدر و خرده اکانت های مجهول الهویه منافقین در شبکه های اجتماعی به تولید خبر و هشتگ سازی روی آورده و پمپاژ محتواهای هماهنگ با واحدهای سایبری صهیونیست ها را آغاز کردند.

با رصد دقیق این اکانت ها و محتواهای تولیدی دو خط فکری و القایی را می توان راهبرد سایبری منافقین در مواجهه با موج همراهی حملات موشکی سپاه شمرد:

۱-ناموفق بودن عملیات موشکی با توجیه رهگیری آنها توسط پدافندهای چند کشور غربی و سامانه های صهیونیست ها

اکانت های منافقین با انتشار پست هایی از رسانه های غربیِ همسو با صهیونیست ها که در جهت کنترل افکار عمومی به رهگیری ۹۹ درصدی! و موفق پدافندها اشاره داشتن، تلاش کردند این عملیات را ناموفق نمایش دهند.



از دیگر محتواهای تولیدی این اکانت‌ها تقارن عملیات ناموفق موشکی و تبدیل شکست اسرائیل به پیروزی و جهت‌دهی موج‌ها به‌سمت چالش‌های روزمره اقتصادی، پمپاژ اخبار ایجاد صف‌های بنزین و بالارفتن قیمت دلار در ساعات اولیه این حمله بود.



۲- دومین ماموریت این اکانت ها پررنگ کردن دوباره شعارهای مربوط به ایام اغتشاشات سال ۱۴۰۱ و مسائل مربوط به حوزه زنان، همزمان با آغاز طرح نور فراجا در موضوع عفاف و حجاب بود.

اکانت‌های منافقین با بازانتشار تصاویر برخی قانون شکنی‌های سال‌های گذشته و مجادله های خیابانی بر سر حجاب، سعی در تهییج و تحریک جوانان و علی الخصوص قشر خاکستری جامعه به مخاصمه و نافرمانی از رعایت قانون و هنجارهای ملی و مذهبی را داشتند.



قابل ملاحظه است منافقینی که در جوانی تروریست میدانی بودند و حالا در پیری به تروریست های رسانه ای تبدیل شدند، از قربانی کردن زنان و دختران این سرزمین ابایی نداشته و برای اجرای اهداف صهیونیست هایی به صف شده اند، که پس از جنایتشان در غزه تبدیل به منفورترین چهره های دنیا در میان ملت ها شده اند.

در انتها بایستی گفت همانطور که قریب به اتفاق کارشناسان نظامی و امنیتی دنیا اذعان کردند، ابعاد موفقیت آمیز واکنش موشکی ایران در خاک سرزمین های اشغالی فراتر از تلاش صهیونیست ها برای سرپوش گذاشتن به این عملیات غرورآفرین بوده است.

دیگر خبرها

  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کاردار ایران در مصاحبه با گاردین: تله جنگ اسرائیل برای غرب
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره
  • پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟+ عکس
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند