Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، گفت: در بعضی مواقع شنیده می‌شود که حقوق پرستاران به دلایل نبود بودجه کافی با تأخیر روبرو می‌شود اما باید متذکر شد حقوق پرستاران باید همواره به موقع پرداخت شود. ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیران و پرسنل و پرستاران بیمارستان حجت ابن الحسن عسکری (عج) اصفهان، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و ذکر حدیثی از امام صادق(ع) اظهار داشت: نوع برخورد پرستاران در شفای مریضان بسیار موثر است و اگر برخورد پرستاران مهربانانه و دلسوزان باشد مریض، با سرعت بیشتری شفا می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خدمت به مریض برای مدیران، پزشکان، پرستاران و همه کسانی که در بیمارستان‌ها و مراکز خدمات پزشکی کار می‌کنند یک نعمت به حساب می‌آید چراکه خدا برای این افراد جایگاه والایی در نظر گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره اهمیت شغل پرستاران تصریح کرد: در بعضی مواقع شنیده می‌شود که حقوق پرستاران به دلایل نبود بودجه کافی با تاخیر روبرو می‌شود اما باید متذکر شد حقوق پرستاران باید همواره به موقع پرداخت شود.

آیت الله طباطبایی نژاد در خصوص خیریه‌هایی که به راه‌اندازی بیمارستان‌ها کمک می‌کنند، گفت: خیریه‌هایی که در ساخت بیمارستان‌ها کوشا هستند و به ملت خدمت می‌کنند در واقع به دولت کمک کرده‌اند چرا که دولت به دلیل ازدیاد جمعیت و مشکلات موجود در بودجه، نمی‌تواند آن طور که باید و شاید به امور بیماران و بیمارستان‌ها بپردازد.

طرح تحول، تبعیض را برای پرستاران تشدید کردنماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به دیدار پرستاران رفت+تصاویرنماینده ولی فقیه در مازندران: مسئولان دولتی نسبت به ادای حقوق پرستاران ایفای نقش کنند

وی افزود: با صرف نظر از بی تدبیری‌های موجود در ساختار دولت‌ها باید بدانیم ایران آن طور که گفته می‌شود در زمینه استخراج منابع معدنی و خدادادی پیشرفت نکرده است، درست است که ایران مامن منابع زیاد است، اما خارج کردن این منابع از دل زمین به علم و ثروت بیشتری نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در خصوص کمبود بودجه دولت گفت: در برخی مواقع شاهد هستیم که دولت با کسری بودجه مواجه می‌شود و این بدان معناست که باوجود نیاز بودجه در ساختار‌های دولتی نمی‌توان بودجه‌ای برای آنان درنظر گرفت.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان این که ایجاد اشتغال برای جوانان اقدام ساده‌ای نیست، تاکید کرد:  طبق اصل 44 قانون اساسی، مردم محور تولید و اشتغال‌زایی در کشور هستند و در همین خصوص اگر بهره بانکی وجود نداشت وضعیت تولید پر رونق‌تر از شرایط فعلی بود چرا که تولید کنندگان بیشتر سرمایه خود را وارد بازار تولید می‌کردند و به تبع اشتغال‌زایی با افزایش چشمگیری روبرو می‌شد، بنابراین از دولت انتظار می‌رود زیر بنای نظام بانکی و تولید را اصلاح کند.

وی در خصوص اقدامات خیرین مدرسه ساز در کشور نیز گفت: با اینکه ایران به نسبت درآمد خودش بودجه زیادی را صرف آموزش و پرورش می‌کند 40 درصد کلاس‌های درس در کشور توسط خیرین مدرسه سازی ساخته می‌شود که در ساخت بیمارستان‌ها هم نقش دارند.

انتهای پیام/ 162/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رسالت کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه است تا طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

وی افزود: همواره به وجود کمیته امداد و برنامه‌های حمایتی و تنوع خدمات آن افتخار می‌کنیم و این نهاد ارزشمند مایه فخر و مباهات همه ما است.

حجت‌الاسلام باوقار بیان کرد: در کنار دعا برای کارگزاران این مجموعه ارزشی، همواره به خدمت‌گذاران صدیق سنگر رفع مشکلات محرومان به ویژه در نهاد کمیته امداد، غبطه می‌خوریم و امیدواریم اجر و پاداش آنها بی‌انتها باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: امام راحل (ره) با اخلاصی تمام و باور و اعتقاد عمیق، در سال ۵۷ دستور شکل‌گیری کمیته امداد را داد تا این نهاد بتواند خادمی لایق و شایسته برای محرومان و نیازمندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت این نهاد را مرهون نفس پاک امام و اخلاص بنیانگذار کبیر انقلاب می‌دانیم و در عرصه محرومیت زدایی به ویژه توانمندسازی، اشتغال‌زایی، تامین مسکن و رفع نیازمندی موردی گروه‌های آسیب‌پذیر، فعالیت کمیته امداد بی‌نظیر بوده است.

باوقار افزود: فعالیت‌های خوبی را در سال گذشته در شهرستان مشگین شهر به همت و همراهی کمیته امداد شاهد بودیم و باید این فعالیت‌ها به صورت موثر و روشنگرانه تبیین و تشریح شود.

کد خبر 6087033

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟