Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی اعلام کرد از دوشنبه هفته بعد، امکان ثبت درخواست بررسی مجدد برای دریافت یارانه حمایت معیشتی فراهم خواهد شد.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با بیان اینکه حدود 4 میلیون و 900 هزار کد رهگیری دریافت کرده اند، افزود: از این میان، وضعیت 3 میلیون و 70 هزار و 531 خانوار بررسی شد که برای 419 هزار و 304 خانوار یعنی 1 میلیون و 221 هزار و 190 نفر پیامک ارسال و اعلام شد که یارانه معیشتی 2 ماه آن‌ها یکجا به حسابشان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی با اشاره به واریز یارانه حمایت معیشتی این گروه از هموطنان در روز گذشته، اظهار داشت: تعداد 666 هزار و 774 خانوار نیز هستند که در لیست دریافت کنندگان یارانه نقدی نیستند اما ممکن است مشمول طرح حمایت معیشتی باشند، از همین رو امکان ثبت نام آن‌ها از 10 تا 24 دی فراهم شده و تاکید می‌شود که این مدت زمان تمدید نخواهد شد.

میرزایی از متقاضیانی که یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند، خواست برای قرار گرفتن در فهرست مشمولان طرح حمایت معیشتی به سایت حمایت مراجعه کرده و در بخش ثبت خانوار جدید، اطلاعات درخواستی را وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه تنها مسیر اطلاع رسانی نتایج بررسی، شماره تلفن همراه سرپرست خانوار است از این دسته از متقاضیان خواست اطلاعات سرپرست خانوار را در قسمت مربوطه سایت وارد کنند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: تا امروز 76 هزار درخواست بررسی در سایت ثبت شده است.

میرزایی تصر یح کرد: درخواست 2 میلیون و 651 هزار و 531 خانوار پس از بررسی‌ها پذیرفته نشده و از این گروه از هموطنانمان می‌خواهیم که فعلا به سایت مراجعه نکنند.

میرزایی افزود: این عده از هموطنانی که با درخواستشان موافقت نشده، می‌توانند از دوشنبه هفته بعد به سایت مراجعه کنند و با وارد کردن شماره ملی و شماره حساب، از علت رد درخواستشان مطلع شوند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی افزود: شنبه و یکشنبه هفته آینده به هموطنانی که پیش از این ثبت درخواست نکرده اند، اطلاعات لازم ارائه می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: اگر هموطنانی هستند که یارانه معیشتی مرحله اول را دریافت کرده اند، اما در مرحله دوم این مبلغ به حسابشان واریز نشده، باید با مراجعه به بانک موضوع را پیگیری کنند، چون یارانه معیشتی هیچ خانواری در مرحله دوم قطع نشده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کمک معیشتی یارانه معیشتی کمک هزینه معیشتی یارانه معیشتی واریز کمک معیشتی دی ماه کمک معیشتی دولت ثبت نام کمک معیشتی سایت کمک معیشتی سامانه کمک معیشتی کد کمک معیشتی واریز کمک معیشتی دی کمک معیشتی دولت به مردم اعتراض به کمک معیشتی پیگیری کمک معیشتی ثبت نام کمک هزینه معیشتی ثبت نام معیشتی یارانه واریز یارانه معیشتی دی یارانه معیشتی اعتراض سامانه یارانه معیشتی سایت یارانه معیشتی یارانه حمایتی معیشتی یارانه معیشتی دولت یارانه معیشتی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد

 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در اطلاعیه این سازمان آمده است: ارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه قابل برداشت است.

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال گذشته، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر واریز و بعد از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه -۳۰ فروردین ماه - قابل برداشت است.

منبع: ایرنا

tags # یارانه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • هشدار مهم پلیس؛ مراقب پیامک‌های جعلی کالابرگ باشید!
  • همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد
  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲