Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: متاسفانه البرز با 4 زندان بزرگ، زمین‌خواری، آلودگی هوا، ساخت و سازهای غیرمجاز، دست و پنجه نرم می‌کند اما عده‌ای از مسئولین استان، به‌دنبال مسئولیت گرفتن در پایتخت هستند و توجهی به البرز ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده ولی فقیه در استان البرز ظهر امروز در جلسه شورای اداری به تاثیرگذاری دستگاه قضا در راستای کاهش معضلات اشاره کرد و گفت: متاسفانه البرز با 4 زندان بزرگ، زمین خواری، آلودگی هوا، ساخت و سازهای غیر مجاز، دست و پنجه نرم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت البرز در مناطق حاشیه ای سکونت دارند و این زنگ خطری جدی است که نمی توان از آن عبور کرد، افزود: تنوع فرهنگی، فرقه های عقیدتی و بسیاری از مسائل دیگر در استان وجود دارد اما عده ای از مسئولین استان، به دنبال مسئولیت گرفتن در پایتخت هستند و توجهی به البرز ندارند.    وی به توانایی دستگاه قضا در تبدیل کردن تهدیدها به فرصت اشاره کرد و اظهار داشت: با حضور حجت الاسلام رئیسی در قوه قضائیه تحولات جدیدی در دستگاه قضا ایجاد شده است و این رویه امید مردم را برای دستگاه قضائی که در تراز انقلاب باشد بیشتر می کند.    آیت الله حسینی همدانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبری بر تحقق عدالت و مبارزه با فساد، تصریح کرد: روند قوه قضائیه روزنه های امید و اعتماد آنها به نظام را بیشتر کرده است، اگر چه عده ای مبارزه با فساد را بر نمی تابند اما رهبری همواره معتقد بوده اند که عدالت با تعارف محقق نمی شود.    وی لازمه عدالت در جامعه را قاطعیت، ساده زیستی و ارتباط با مردم دانست و گفت: در صورت حمایت قوه قضائیه از دادگستری استان البرز مبارزه با فساد با قاطعیت بیشتری ادامه خواهد داشت و مسلما تقویت دستگاه قضا در البرز امنیت تهران را هم به دنبال دارد.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس گزارش رسانه‌های اوکراین، سازمان مبارزه با فساد این کشور در پرونده مالکیت غیرقانونی اراضی دولتی به ارزش حدود ۷ میلیون دلار، با میکولا سولسکی، وزیر کشاورزی کی‌یف به عنوان یکی از متهمان برخورد می‌کند.

سولسکی که از مارس ۲۰۲۲ وزیر کشاورزی اوکراین شده است، در جریان جنگ بیش از دوساله اوکراین با روسیه، مسئولیت نظارت بر صنعت غلات کی‌یف که به شدت تحت فشار است را برعهده دارد.

اداره ملی مبارزه با فساد اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرد که از طرحی رمزگشایی کرده است که براساس آن، وزیر کنونی کشاورزی، اراضی دولتی به ارزش ۷.۳۵ میلیون دلار را به طور غیرقانونی تحصیل کرده است.

در این بیانیه به نام سولسکی اشاره نشده اما گفته شده که مظنون، سابق بر این ریاست کمیته کشاورزی مجلس اوکراین را برعهده داشته است. سولسکی پیش از آنکه به عنوان وزیر کشاورزی منصوب شود، ریاست کمیته مذکور را عهده‌دار بود. در صورت تایید خبر، سولسکی نخستین وزیر شناخته‌شده دولت ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین خواهد بود که نامش در یک پرونده فساد، به عنوان مظنون ذکر می‌شود.

کد خبر 6086452

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • آیت الله امامی کاشانی، آیت صدق و صفا