Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار روز پنجشنبه در این همایش با اشاره به طرح ملی حفظ قرآن کریم گفت: علاوه بر ۷۰ حافظ کل قرآن هم اینک ۲۵۰ حافظ بیش از  ۱۰ جزء و ۱۰ هزار قرآن آموز هم مشغول حفظ یادگیری قرآن در این شهرستان هستند.
حجت الاسلام سید محمدجواد سجادی نژاد افزود: با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی یک موسسه و  ۱۶ خانه قرآنی شهری و روستایی در شهرستان سبزوار برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی اضافه کرد: این خانه‌ها با هدف ایجاد انگیزه قرآنی بین نوجوانان و جوانان و گسترش معارف دینی تشکیل شده است و ۵۰  مربی قرآنی در این مراکز آموزشی فعالیت می کنند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: در این تشکل ها آموزش و فراگیری فنون قرآن کریم در رشته های روخوانی، روان خوانی، فصیح خوانی، مفاهیم، تجوید و حفظ جزء های قرآن کریم ارائه می شود.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
 

برچسب‌ها سبزوار خراسان رضوی حافظ قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار خراسان رضوی حافظ قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی سبزوار خراسان رضوی حافظ قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی امام حسنی و اهل بیتی است

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام و ابتکار خوب اجتماع بزرگ و عظیم محفل قرآنی امام حسنی‌ها و با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مؤمنان علاقمند به اهل بیت و امام حسن (ع) را نشانه آن دانست که مردم به قرآن و اهل بیت (ع) ارادت دارند.

وی با اظهار اینکه اجتماع بزرگ قرآنی و اهل بیتی بوده است، از ماه مبارک به عنوان ماه کریم یاد کرد و گفت: این محفل باکرامت نشانه آن است که به اهل بیت و قرآن توجه کنیم و آن را الگو قرار دهیم و درس بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه اجتماعات خود را براساس الگوگیری از قرآن و اهل بیت شکل دهیم، گفت: دو کریم قرآن و اهل بیت را به زندگی خود بکشانیم، این مساله سبب رشد انسان می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی به برپایی محفل بزرگ قرآنی با حضور خبرنگاران و شخصیت‌های برجسته داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: این اجتماع بزرگ و بین المللی بود و ایران اسلامی را به عنوان ایران قرآنی، اهل بیتی و کریم معرفی کرده است.

منتخب مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز ایران اسلامی و کریم، حوزه مقاومت را اداره می‌کند و حزب الله لبنان، یمنی‌ها، حشد الشعبی ها و گروه‌های مختلف مقاومت از سفره کرامت مقاومت و صبر و ایستادگی ایران با کرامت الگوگیری می‌کنند.

آیت الله لائینی تصریح کرد: ایران اسلامی کرامت خود را به دنیا نشان داده است، عزت، استقلال و آزادی بخشی از کرامت بشریت است که ایران اسلامی با این هدف انقلاب کرده است و منطقه را برابر اسرائیل جنایتکار، آمریکا و عوامل آنها به اوج عزت رسانده است.

کد خبر 6064366

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • ایران اسلامی امام حسنی و اهل بیتی است
  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • «محفل امام حسنی ها» بیانگر ضرورت تدوین برنامه های قرآن محور
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • کسانی که در فلسطین مقاومت می‌کنند حافظان و قاریان قرآن هستند
  • ظرفیت‌های مردمی و دولتی پای کار ترویج طرح «زندگی با آیه‌ها» باشند