Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین علی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: در سند تحول قوه قضائیه  مبارزه با تمام ارکان فساد در تمام ابعاد فساد در نظر گرفته شده و ما هم از خود شروع کرده‌ایم که کسی بر ما خرده نگیرد.

رییس سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: در سیاستگذاری سند تحول قوه قضاییه اجازه تضییع حق هر کسی که در صنعت و تولید دلسوازانه کار می کند داده نشده  و پشتیبانی از مدیران اجرایی با تمام قدرت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  اعضای شورای تامین  مناطق باید در بین مردم حضور داشته باشند،گفت: حضور در بین  مردم موجب اعتماد آنان به مدیران می شود.

رییس سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به  اهمیت سند تحول در سیستم قضا  اظهار داشت: براساس این سند، رییس قوه قضائیه به همراه معاونان و شورای عالی قضایی کشور در استان‌ها حضور یافته و مشکلات و موانعی که در راستای پیشبرد اهداف در مسائل اجتماعی، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد را شناسایی و براساس موازین قانونی و شرعی با دستورات لازمه بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: این حضور تاثیرات خوبی داشته و شاخص‌ترین مسائله در این سفرها اشکالاتی است که در بحث مسائل و مفاسد اقتصادی به وجود آمده که از زبان مردم شنیده می شود و به صورت نوشتاری اخذ و مورد بررسی قرار می گیرد.

عبداللهی اظهار داشت : اشکال ما در جامعه تخصصی عمل نکردن در مسائل اجتماعی آن هم به دلیل نداشتن برنامه راهبردی است که افزایش بی‌برنامه‌گی، فساد فرهنگی، اجتماعی، مالی و فقر معیشتی به دنبال خواهد داشت ، براین اساس تخصص در عرصه مدیریت مهمترین رکن است.

این مسوول خاطرنشان کرد: تصمیمات در حوزه جغرافیایی هر شهرستان بر اساس آنچه که قانون آن را تبیین کرده، اجرا می شود و برای اجرا نظام حاکمیتی ملاک عمل خواهد بود که تخصصی عمل نکردن در مسائل اجتماعی  به خاطر نداشتن برنامه‌های راهبردی مهم است.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی گفت: نفاق از مبدا تاریخ اسلام شناخته شده بوده و انسانها از آن زمان به بدنبال راهکاری به نفع خودشان بوده‌اند و در اتفاقات مربوط به جریانات ۹ دی نیز نفاقی اتفاق افتاد که با خباثت چهره از روی خود برداشت و در مقابل دین و انقلاب ایستاد اما مردم غیرتمند ایران یک‌بار دیگر در تاریخ انسانیت به میدان آمدند و با بصیرتی که بر عالمیان محرز شد غیرتمندانه از آرمان‌ها و در صیانت از ستون خیمه انقلاب حراست و پاسداری کردند.

وی گفت: پس از چهار دهه از پیروزی  انقلاب، مقام معظم رهبری منشوری به نام گام دوم انقلاب نوشته‌اند و برای هر قسمت از فرآیند حاکمیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برنامه‌ای تدوین کرده  و راهبرد ایجاد شده و مهمترین محور در این بحث منشور گام دوم انقلاب تخصصی عملکردن نسبت به مسائل موجود در حاکمیت است.

رییس سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به قوانین نادرست حاکم در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان حاضر عده‌ای  برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده ‌اند که توان انجام وظیفه در منزل را هم ندارند و این نقص قانونی است ، شخص زمان اجرایی اش سپری شده و محکومیت دارد اما برای نماینده شدن اقدام کرده است.

وی گفت: در دنیا مسکن می‌خواهند احداث کنند حداقل یک گروه مهندسی‌سازه می‌نشینند ۶ ماه برای یک منطقه برنامه‌ریزی می‌کنند که این مسکنی که ما می‌خواهیم برای پنج هزار نفر ایجاد بکنیم ۱۵۰ سال آینده بحث استحکام آن  چگونه باشد اما در کشور ما مسکن ۲۰ ساله را فرسوده می‌دانند چون تصمیم گیری راهبردی نبوده است.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به این جمله که ما قبل از این که کلنگ احداث بناهای غیرمجاز به زمین زده شود جلوی آن را بگیریم بیان داشت: این صحبت خوبی است  اما این اطلاعات باید به دستگاه قضایی اعلام شود که جلوی آن گرفته شود.

وی گفت: در وضعیت موجود دستگاه قضا از باب ترحم و کمیته امدادی عمل نمی کند  و با دستور  رییس قوه قضاییه بنا بر ترحم‌های خانوادگی نسبت به هیچ کس نداریم.برخی از قضات ما در محکمه انتظامی در معرض ابتلای به مسائل روانی قرار می‌گیرند به اجبار بازنشسته و از کار افتاده می کنیم چرا که بیشترین مراجعه کننده در ادارات محکم قضایی است.

رییس سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضاییه  در زمینه  مسائلی که در نشست شورای اداری ساوجبلاغ  مطرح شد گفت: بسیاری از این مسائل با تدبیر حکیمانه همین مجموعه دراین منطقه  قابل حل است و با ائتلاف ، تعامل و تفاهمی که در سطح حاکمیت نظام وجود دارد امر مبارکی است که منحصر به این منطقه نیست و در تمام استان‌ها و سفرهایی که رییس  قوه قضاییه در کشور داشته‌اند و یا ما با متولیان جامعه حاکمیتی برخورد داشته ایم این موضوع دیده شده است.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: این قدردانی می خواهد وقتی در مجموعه حاکمیتی در یک شهرستان ۲۷۰ هزار نفری تمام مسوولان ادارات متفق القول اعلام می‌شود که هیچ مشکلی با هم ندارند، این خودش یک برند برای تصمیم گیری‌های کلانی است که با خرد جمعی شما می‌شود حل گردد و وقتی این تعامل وجود داشته باشد هر اتفاقی بیافتد انزار و آرا دیگری این خرد جمعی را تشویش نخواهد کرد.

ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ در این نشست اظهارداشت: بیش از یک هزارو ۲۰۰  واحد صنعتی در ساوجبلاغ فعال بوده که نیازمند حمایت دستگاه قضایی هستند.

این مسوول خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌ها با یک مشکل کوچک برای آنها رای صادر شده که منجربه تعطیلی کارخانه و بیکاری کارگران  شده  که در نتیجه مشکلات امنیتی  به وجود می آید.

وی ، رفع مشکل حقوقی اراضی کوثر مربوط به کارکنان دستگاه های اجرایی در شهر هشتگرد را یکی از اقدامات دستگاه قضایی برشمرد و گفت: با همکاری و همراهی دستگاه قضایی مشکلات این اراضی پس از ۲۰ سال مرتفع شده است.

پالیزگیر از اهتمام دستگاه قضا در ساوجبلاغ قدردانی کرد و افزود: با توسعه شهرستان و افزایش جمعیت مشکلاتی گریبانگیر ساوجبلاغ خواهد شد که انتطار داریم دادگستری و دادستانی بر اساس رشد جمعیت امکانات لازم را به این منطقه اختصاص دهند.

فرماندار ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات حقوقی اراضی اداره برق در شهرجدید هشتگرد اشاره کرد و گفت: این پرونده ۱۷ هزار نفر  را درگیر خود کرده  که انتظار می رود هر چه سریع تر مشکل حقوقی آن برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ، رییس قوه قضائیه برای بررسی نیازهای قضایی استان البرز به این استان سفر کرده است.

برچسب‌ها ساوجبلاغ البرز جلسه شورای اداری قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ البرز جلسه شورای اداری قوه قضاییه ساوجبلاغ البرز جلسه شورای اداری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد درختان کاج سمنان بیمارند

سمنان - رییس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: نزدیک به ۸۰ درصد درختان کاج (گونه‌های سوزنی برگ) در فضای سبز شهری و روستایی استان درگیر آفت سوسک پوستخوار است و اقدام‌های لازم برای پیشیگری از شیوع باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حمیدرضا عبدوس با بیان اینکه شرایط اقلیمی و به دنبال آن کاهش بارندگی و خشکسالی عامل مهم در افزایش جمعیت آفت‌هاست، افزود: شرایط نامساعد جوی و اقلیمی، درختان را ضعیف می‌کند و این ضعف موجب قدرت گرفتن آفت می‌شود.

رییس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان در گفتگو با ایرنا درباره ویژگی‌های آفت سوسک پوست‌خوار کاج گفت: این آفت ۲ تا سه میلیمتر طول دارد و به رنگ قهوه‌ای تیره است.

وی اظهار کرد: راه پیشگیری و مقابله با آفت سوسک پوست‌خوار کاج قطع به صورت کف بر درختان آلوده و سوزاندن آن است، در غیراینصورت آفت زیاد و زیادتر می‌شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • ۸۰ درصد درختان کاج سمنان بیمارند
  • مرحله نخست مبارزه با آفات گیاهان تا اواسط اردیبهشت انجام می‌شود
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • کارگران از ارکان اصلی جهش تولید هستند
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!