Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:08:23 GMT

استقلال- استرا؛ نشد، نشد، نشد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۲۳۵۸

استقلال- استرا؛ نشد، نشد، نشد

مذاکرات مرحله دوم آبی ها با وکیل مرد ایتالیایی نیز گره کور حضور استراماچونی در تهران را باز نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، پایان نزدیک به ۲۵ روز تلاش استقلالی ها برای جلب نظر مربی ایتالیایی با موفقیت همراه نبود و در نهایت با توجه به سکوت باشگاه استقلال درباره حضور این سرمربی ایتالیایی، صحبت های خلیل زاده، رحمان رضایی، خطیر و البته استراماچونی حضور این مربی ایتالیایی در استقلال منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی یک هفته گذشته و بعد از اعلام رسمی باشگاه مبنی بر جدایی استراماچونی، روند اتفاقات به شکلی پیش رفت که با ورود خطیر، وساطت رحمان رضایی و البته پالس مثبت نمایندگان استراماچونی دو طرف مجددا در دوحه پای میز مذاکره نشستند؛ مذاکراتی که تنها روایت رسمی موجود از آن به صحبت های رحمان رضایی باز می گردد که با اشاره او به پذیرش تمام شروط استراماچونی و فرصت او برای پاسخگویی همراه بود. ادعایی که استراماچونی در گفت و گو با ایرنا آن را رد کرد و مدعی شد هیچگونه مذاکره ای با او و نمایندگانش صورت نگرفته است. ادعایی که با واکنش خطیر و خلیل زاده و البته رضایی همراه شد تا علامت سوال های این پرونده بیش از گذشته شود.

 

اینکه در این نزدیک به ۲۵ روز میان دو‌طرف چه گذشته شاید تبدیل به یک معمای بزرگ در فوتبال ایران باشد و با توجه اتفافات رخ داده تشخیص راست و دروغ کار بسیار دشواری است اما چیزی که عیان است آبی ها ۵ امتیاز حساس لیگ را از دست داده و البته ضرری ۱.۵ میلیون دلاری متحمل شدند و از سوی دیگر رابطه کادر مدیریتی باشگاه با هواداران در بدترین شرایط قرار دارد و حتی علی فتح الله زاده نیز در این میان بخشی از حامیان خود را از دست داد تا در ایامی که برخی از اعضای هیات مدیره استقلال گزینه استعفا را انتخاب کردند، اعضای باقی مانده کار سختی برای برطرف کردن شکاف با هواداران و انتخاب جانشین استراماچونی داشته باشند.


هیات مدیره استقلال حالا به دنبال گزینه هایی است که بتوانند هر چه سریعتر کار خود را در این تیم شروع کنند و البته میراث استراماچونی را به سمت موفقیت هدایت کند؛ آبی ها هنوز در 2 جام داخلی مدعی هستند و یک پلی آف دشوار را پیش رو دارند و باید برای رقابت در این مسابقات آماده شوند.


در پایان قصه حضور استراماچونی در تهران بررسی چند نکته اهمیت زیادی دارد:


۱. در اولین روزهای شروع این بحران بود که علی فتح الله زاده بعد از ۵ سال به هیات مدیره استقلال بازگشت اما نتوانست کار بزرگی انجام دهد و اتفاقات روزهای گذشته باعث افت چشمگیر محبوبیت او شد. فتح الله زاده به دلیل مشکل بازنشستگی برای هدایت استقلال امید زیادی دارد.

 

۲.بازیکنان استقلال در اولین روزها در کنار خود سرمربی خود ایستادند و با لحنی متفاوت از اهمیت بازگشت او حرف زدند اما بعد از دیدار با ماشین سازی عبارات تغییر کرد و روز چهارشنبه وریا غفوری نشان داد که دلخوری ها ادامه دارد.

 

۳.علی خطیر روز جمعه و قبل از اعلام خبر انصراف مجیدی با انتشار برخی اخبار مبنی بر صحبت های لتو درباره علاقه آنها به بازگشت باعث شد تا دوباره امید در دل آبی ها زنده شود و او حکمی از باشگاه برای مذاکره دریافت کرد اما این مذاکرات در شرایطی بی نتیجه ماند که معاون ورزشی اسبق استقلال امید پایانی آبی ها بود. بر اساس شنیده ها این چهره جنجالی استقلالی ها در یک سال گذشته حالا برای استخدام یک سرمربی جدید در تلاش است.

 

۴. استراماچونی در زمان ترک ایران تمامی وسایل خود را به همراه برد؛ موضوعی که باعث شد تا برخی از نزدیکان باشگاه استقلال نگران عدم صداقت او برای بازگشت دوباره باشند و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد. البته استراماچونی با نشان دادن تصویری از چمدان های پرتعداد و بسته بندی شده خود نشان داد که همچنان آماده بازگشت به تهران است.

 

۵. جدایی استراماچونی شبیه به ماجرای تیام و جپاروف بود و تبدیل به زلزله ای بزرگ شد. منزوی و ماجدی از هیات مدیره رفتند، زرینچه جای خود را به همدانی داد و فتحی نیز از مدیرعاملی استعفا کرد.

 

6.سرمربی ایتالیایی مانند دوران حضور در اسلاویا پراگ نتوانست پایان خوشی را رقم بزند. هر چند در استقلال او از نظر نتیجه گیری بسیار خوب عمل کرد اما پایان او در این تیم با مشکلات زیادی برای دو طرف همراه بود و حالا استقلالی ها و استراماچونی باید برای مشکلات پیش رو در کمیته انضباطی فیفا آماده شوند.

 

7.فرهاد مجیدی شاید برنده بزرگ این اتفاقات باشد. او که فاصله کمی تا سرمربی گری استقلال داشت با هجمه ایجاد شده تصمیم گرفت تا از هدایت استقلال انصراف دهد و همین موضوع باعث شد تا او دوباره چهره محبوب هواداران شود و احترام از دست رفته خود را بازیابد.

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از پیشنهاد علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال به امیدرضا روانخواه برای حضور در راس آکادمی این باشگاه خبر داده بودند. در این خصوص گفته می‌شد خطیر خواهان حضور سرمربی کنونی پارس جنوبی جم در باشگاه استقلال شده و این مساله واکنش های مختلفی نیز در پی داشت.

امروز  این موضوع بعد از بازی پارس جنوبی و سایپا در لیگ یک مورد پرسش از روانخواه قرار گرفت. سرمربی پارس جنوبی جم ضمن تایید پیشنهاد مدیریت آکادمی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: «نه فقط استقلال، پیشنهادهای دیگر هم وجود دارد. من بازیکن استقلال بودم و قبلا هم در سمت مسئولان آکادمی کار کرده‌ام. از وقتی مربیگری می‌کنم بخشی از کارم هم توجه به جوان های بااستعداد است.»

او ادامه داد: «شاید صحبت هایی با من شده باشد، اما با پارس جنوبی قرارداد دارم و تنهایی نمی‌توانم تصمیمی بگیرم. تیمم را دوست دارم و اینجا نیامدم که فقط مربیگری کنم. بازیکنان، همکاران و رختکن تیمم را دوست دارم و به آنها عرق دارم. آرزو دارم با این نفرات موفق شوم.»

روانخواه در این بخش افزود:«مطمئنا برنامه‌ای برای رفتن ندارم. دوست دارم اگر شرایط فراهم باشد، بمانم. حداقل تا زمانی که قرارداد دارم، دوست دارم کارم را اینجا (پارس جم) انجام بدهم».

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • این تعویض‌ها برای استقلال ممنوع!
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!