Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ارتش سوریه خودرو زرهی بمبگذاری شده تروریست‌ها را در محور شهرک التح در حومه جنوبی شرقی ادلب قبل از رسیدن به هدف منفجر کرد.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه با یک موشک هدایت شونده که یکی از نظامیان سوری آنرا شلیک کرد، خودرو زرهی بمبگذاری شده ای که عامل انتحاری آنرا به سوی مواضع ارتش سوریه هدایت می‌کرد را منفجر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد: بر اثر انفجار این خودرو زرهی بمبگذاری شده صدای مهیبی برخاست که در بیشتر مناطق شرق معره النعمان شنیده شد و این نشان دهنده حجم بالای ماده منفجره در آن بود.

همزمان ارتش سوریه در حال درگیری شدیدی با تروریست‌های در محورهای التح و جرجناز در حومه معره النعمان است و این در راستای یورشی است که تروریست‌های جبهه النصره و اجناد قفقاز و برخی دیگر از گروههای مورد حمایت ترکیه به آن دست زده اند.

خبرنگار اسپوتنیک از عدم تغییر در نقشه مناطق تحت کنترل درحومه جنوب شرقی ادلب خبر داد و اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه موفق به دفع یورش سنگین تروریست‌ها در محورهای التح و جرجناز شده اند و درگیری‌های شدیدی جریان دارد.

یک منبع وابسته به ارتش سوریه هم اعلام کرد: یگان توپخانه و موشکی به شدت مواضع و تحرکات تروریست‌ها را در محورهای تلمنس، معرشمارین و الدیر در شرق و جنوب شرق ادلب زیر آتش گرفته اند.

همزمان جنگنده‌های سوری در حال بمباران خطوط امداد تروریست‌ها هستند.

کد خبر 4814295

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش سوریه ادلب گروه های تروریستی عراق ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی لیبی ترکیه سوریه روسیه فلسطین ایران حشد شعبی دونالد ترامپ لبنان عربستان سعودی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین

نیروهای امنیتی فیلیپین امروز- سه‌شنبه - از نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های محلی همچنین گزارش دادند در جریان عملیات امنیتی علیه جنگجویان گروه «بانگسامورو» متحد با داعش در جزیره «میندانائو»، هفت سرباز زخمی شدند.

رسانه‌های فیلیپین از کشف و ضبط مقادیر زیادی سلاح و مهمات در این عملیات خبر دادند.

به نقل از آناتولی، گروه «بانگسامورو» پس از دیگر سازمان‌های تروریستی مانند «ابوسیاف» و «مائوت» با داعش بیعت کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • بشار اسد : آمریکایی‌ها از هر درگیری سود می‌برند/ سیاست این کشور بر اصل «تفرقه بیانداز و حکومت کن» استوار است
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت